תוכן שיווקי
לקראת הוובינר של זברה טכנולוגיות, ביום ד' הקרוב, ה-23 בספטמבר

זברה טכנולוגיות השיקה פלטפורמת פתרונות ושירותים מנוהלים – ZebraCloud

הפלטפורמה הושקה בשיתוף יצרניות סייבר מובילות

16/09/2020 16:07

זברה טכנולוגיות, מייצגת ומפיצת פתרונות של יצרניות מתחומי הגנת הסייבר והנטוורקינג, השיקה באחרונה את ZebraCloud Managed Services – פלטפורמה שכוללת מגוון רחב של שירותים מנוהלים וסל של פתרונות מובילים בתחומי התקשורת והגנת הסייבר. הענן הפרטי שאותו הקימה זברה כולל, בשלב הראשון, פתרונות תוכנה של מגוון שירותים במודל SaaS מבית יצרניות סייבר מובילות, שאותן מייצגת החברה בשוק המקומי כבר מעל לעשור. השירותים מסופקים עם מעטפת משלימה מקצה לקצה של שירותי אפיון, הטמעה, תמיכה בשפה המקומית ושירותי מומחה ברמה הגבוהה ביותר.

לדברי רעי פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בזברה טכנולוגיות, "המגמה בארגונים – קטנים כגדולים – היא מעבר מהטמעות On premise לצריכה של שירותי תוכנה במודל חודשי, כשירות ענן. רבים מהמשווקים, ואנחנו מדברים בישראל על מאות עובדים עם עשרות אלפי ארגוני SMB/SME, לא ערוכים להתמודדות למעבר למודל הענן. המהלך שאנחנו מובילים מיועד עבורם".

האם תוכל להסביר כיצד הפלטפורמה החדשה עובדת?
"בוודאי. אנחנו מנגישים למשווקים שלנו פלטפורמה של פתרונות בצורה פשוטה ובגמישות מלאה, שמאפשרת רכישה של כמות הרישיונות הדרושה בכל עת כשירות ישירות מהענן הפרטי שאותו הקמנו. לשירות נלווית חליפה מלאה, מקצה לקצה, של מרכז תמיכה טכנולוגי, שאותו בנינו ושמספק שירות לכלל היצרנים שאותם אנחנו מייצגים. המטרה היא לספק לשותפינו אקו-סיסטם מלא כשירות מנוהל מקצה לקצה.

רעי פלד, סמנכ''ל פיתוח עסקי בזברה טכנולוגיות. צילום: ברצי

רעי פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בזברה טכנולוגיות. צילום: ברצי

חשוב לציין שהמשווקים שלנו נמצאים בפרונט מול הלקוח, ובנינו עבורם את היכולות שיאפשרו להם להתמקד בצרכי לקוחותיהם, כמו גם לפתח ערוצי מכירות חדשים. זאת, כאשר אנחנו מעמידים לרשותם מערכת ניהול ומערכת הזמנות שמתאימות לארגונים קטנים ובינוניים, והכול בעלויות התואמות את יכולותיהם.

היכולות החדשות של זברה טכנולוגיות מהדקות את הקשר הקיים והחזק שיש לנו עם שותפינו במטרה להמשך צמיחה אורגנית ומוכנות מלאה לשלב הבא בעידן החדש".

האם תוכל לתת דוגמה ליתרונות של הפלטפורמה החדשה?
"אנחנו מדברים על מגוון רחב של יתרונות, ובראש ובראשונה גמישות. פלטפורמת ZebraCloud מאפשרת למשווקים לבצע הגדלה או הקטנה של כמות הרישיונות שצורכים לקוחותיהם במספר קליקים וברמה חודשית. כך, לדוגמה, במהלך סגר הקורונה הראשון, עקב הוצאת עובדים לחל"ת, נוצלה הגמישות של הפתרון כאשר נדרשה הפחתה של כמות הרישיונות באתרים מסוימים ומאידך, פתרונות המאפשרים עבודה מהבית הוספו על ידי ארגונים בצורה מסיבית, מעכשיו לעכשיו. גם את ההוספה בכמות הרישיונות וגם את ההפחתה ניתן לבצע בצורה פשוטה, ישירות מתוך ממשק הניהול של הפלטפורמה.

אנחנו רואים את המגמה כבר מספר שנים, אך המשבר הנוכחי הציב בפני ארגונים רבים צורך בביצוע מעברים דרסטיים, ששינו את הדרך שבה עובדים מתחברים מרחוק לרשת ולמשאבי הארגון.

הרצון מצד אותם ארגונים יהיה להמשיך ולאמץ גישה זו גם בתום התקופה שבה אנחנו נמצאים, וזברה טכנולוגיות מספקת בדיוק עבורם מענה טכנולוגי יציב, מיידי, גמיש ואיכותי.

דוגמה נוספת: יש יצרניות שדורשות הזמנת מינימום של כמות רישיונות, וזה לא תמיד מתאים לארגוני SMB. כך, לדוגמה, אם ארגון זקוק ל-50 רישיונות והזמנה מינימלית הינה בהיקף של מאות רישיונות, הוא נותר ללא פתרון עבורו או נאלץ לבחור באופציה אחרת. פלטפורמת ZebraCloud פותרת מגבלה זו ומאפשרת גם לאותו ארגון לרכוש את כמות הרישיונות המתאימה לצרכיו ולגודלו. זה מתאפשר בזכות היתרון לגודל שמציעה זברה טכנולוגיות למשווקים וללקוחותיהם".

"לאפשר לשותפינו לעשות יותר"

פלד הוסיף כי "פלטפורמת השירותים המנוהלים החדשה שלנו מצטרפת ליתרונות הנוספים שאנחנו מציעים לריסלרים וללקוחותיהם – בראש ובראשונה שירותים אישיים ברמת יצרן, מרכז אימון ומרכז תמיכה שעובד בשיתוף פעולה הדוק עם היצרניות שאנחנו מייצגים. אנחנו מפעילים צוות תמיכה שמאויש 24/7 ומספק תמיכה בעברית".

לדבריו, "הקשר עם שותפינו מאוד חשוב לנו ואנחנו תמיד עם אוזן קשבת לצרכיהם, על מנת לשפר את יכולותנו עבורם. בימים אלה אנחנו בונים שיתופי פעולה עם יצרניות נוספות, שמוצריהן יותאמו לענן הפרטי שלנו, וכך נעמיק ונעשיר את היצע הפתרונות שמציעה פלטפורמת Zebra Cloud".

"בסופו של יום", סיכם פלד, "השירות החדש שלנו מאפשר למשווקים לצמוח ולהגדיל את העסקים שלהם גם לתחומים חדשים ועם טכנולוגיות ענן חדשות מובילות. שירות ZebraCloud פותח עבורם ערוצי צמיחה חדשים ותואם את הדרישות של השוק. אנחנו נמצאים בעידן חדש, שמאופיין בהליכה של השוק לשירותי ענן, ואנחנו ערוכים על מנת להמשיך להוביל ולצמוח יחד עם השותפים והלקוחות שלהם".

זברה טכנולוגיות מזמינה אתכם להכיר את פלטפורמת ZebraCloud בוובינר שיונחה על ידי מיטב מאנשיה, המומחים בתחום. האירוע הווירטואלי יתקיים ביום ד' הקרוב, ה-23 בספטמבר, ב-10:00. להרשמה אליו לחצו כאן.

לפרטים נוספים ולהצטרפות לתוכנית השותפים של ZebraCloud היכנסו לאתר.

אירועים קרובים