תוכן שיווקי
Red Hat FSI Roadshow יתקיים ביום ג', ה-3.3, מ-8:00 ועד 14:00, באולם האירועים East-TLV, רח' מיטב 13, תל אביב

"העולם הדיגיטלי מתחיל בשינוי התשתיות הארגוניות – אבל לא עוצר שם"

"ארגונים שישכילו לבצע את השינוי התרבותי לצד התשתיתי הם אלו שיכתיבו את הקצב וינצחו את התחרות", כך אמרה עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי ברד-האט

20/02/2020 18:03
עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי ברד-האט. צילום: שרון אלדר

רד-האט – חברת פתרונות קוד פתוח (Open Source) הגדולה בעולם – תקיים את אירוע Red Hat FSI Roadshow ביום ג', 3.3.2020, במרכז הכנסים EAST-TLV בתל אביב, ותציג בו את פתרונותיה לתחום השירותים הפיננסיים – FSI (ר"ת Financial Services Industry).

Red Hat FSI Roadshow

Red Hat FSI Roadshow

לקראת האירוע שוחחנו עם עילית שפיגל, מנהלת המגזר הפיננסי ברד-האט. 

מיהם לקוחותיכם בתחום הפיננסי?
"רד האט מציעה שירותים פיננסים לקשת רחבה של ארגונים בתחום – בנקים, חברות הביטוח, חברות האשראי, הבורסה לניירות ערך וחברות פינטק. כחלק מכיסוי הפעילות האזורית יגיעו לכנס נציגי בנקים גם מיוון וקפריסין.

ככלל, רד האט מובילה בעולם הפיננסי, ולמעשה כל ארגוני ה-Fortune 500 נמנים עם לקוחותינו. התחומים בהם רד האט פעילה בקרב גופים אלה הם יעילות תפעולית (Operational Efficiency), פתרונות מודרניים של תשלומים (Modern Payments), בנקאות פתוחה (Open Banking), וכניסה לפתרונות חידוש בנקאות ליבה (Core Banking Modernization). הכול מתבצע באופן מאובטח, אג'ילי, אגנוסטי לתשתית הנבחרת. כמו כן, רד האט מאמינה בפתרונות מבוססי ענן היברידי – שילוב בין ענן פרטי באתר הלקוח והעננים הציבוריים השונים".

מהם האתגרים הניצבים בפני הלקוחות?
"מעבר לאתגרים הטכנולוגיים' הכוללים מודרניזציית מערכות Legacy והפיכתן לאפליקציות Cloud Native, שינוי תרבותי ועמידה ב- TTM קצר, קיימים בפני התעשייה הפיננסית אתגרים נוספים: כניסת מתחרים חדשים (מקומיים וגלובליים), עמידה מתמדת בדרישות רגולציה לצד אספקת שירותי ערך מוסף עבור הלקוחות' ובכך לייצר מקורות הכנסה נוספים לארגון, וגיוס מוחות טכנולוגיים חדשים.

הגופים הפיננסיים נשענים על מערכות ותשתיות ישנות, שגדלו עם השנים למונוליטים (Monoliths) אשר קשים לתחזוקה ולשינוי, ובכך מהווים אתגר לתהליכי המודרניזציה והטרנספורמציה הדיגיטלית. בנוסף, אנו מזהים צורך בשינוי תרבותי הבא בראש ובראשונה לידי ביטוי בשיתופי פעולה בינאישיים בין הגופים הטכנולוגיים והעסקיים השונים, כשחלק ניכר מהפעילות הפך עם השנים לעבודה בירוקרטית וחוזית.

בפועל, הארגונים השונים החלו בשנים האחרונות ביישום השינוי התרבותי לצד הטמעת טכנולוגיות וכלים חדשים. האתגר החדש הוא יצירת הסינרגיה בין שני השינויים הללו, במטרה לייצר הוליסטיות טכנולוגית-תרבותית".

מה תציגו בכנס ולמי הוא מיועד?
"בפעם הראשונה יתקיים כנס עבור וביחד עם אנשי התעשייה הפיננסית, וכן גופי ה-Fintech, במטרה להיחשף לחידושים ולחדשנות, ולהיווכח כיצד Open Source מוביל ל-Open Innovation".

לכנס יגיעו מומחי FSI מרד האט העולמית:

אלפונסו נאוויו (Alfonso Navio) – האסטרטג העסקי הראשי של רד האט לעולם ה-FSI ב-EMEA

טים הולי (Tim Hoolly) – ה-CTO של עולם ה-FSI ב-EMEA

רומן ויאריאל (Ramon Villarreal) – ארכיטקט פתרונות גלובלי בעולם ה-FSI ומומחה בתחום ה-Modern Payments

הם, יחד עם מומחי FSI המקומיים, ישתפו בידע ובניסיון שרכשו בתחום, ויציגו את העקרונות שמספקים את הזריזות, הגמישות והאבטחה הנדרשות כדי לתמוך בשינוי – היום ומחר.

על הבמה יציגו גם לקוחות רד האט מתחום הבנקאות מיוון, שיספרו על תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית ויישומו בפועל, וכמו כן מירב היכרי, שותפה ויועצת שירותי IT למגזר הפיננסי בדלויט ישראל, שתסקור את המתרחש בעולם הפיננסי – הן המקומי והן הגלובלי.

ההשתתפות ללא תשלום, אך כרוכה בהרשמה ואישור.

להרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים