תוכן שיווקי
לקראת כנס RPA 2020, ב-8 בינואר בלאגו, ראשון לציון

NessPRO תציג את הפתרונות של Automation Anywhere בכנס RPA 2020

הפתרונות, שעברו לוקליזציה מלאה לשוק הישראלי, מאפשרים לארגונים להפוך תהליכים עסקיים לאוטומטיים

06/01/2020 12:39
NessPRO

נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תציג בכנס RPA 2020, שייערך על ידי אנשים ומחשבים מחרתיים (ד') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, את פתרונותיה של Automation Anywhere, שאותם היא משווקת בישראל. בכנס אף ישתתף נציג בכיר מטעם החברה.

Automation Anywhere מוגדרת על ידי אנליסטים כמובילה בתחום האוטומציה החכמה. נספרו משווקת את סל הפתרונות המלא שלה, שכולל בתוכו את IQ BOT וכן תמיכה מלאה בעברית.

"RPA, ראשי תיבות של Robotic Process Automation, או בעברית אוטומציה של תהליכים רובוטיים, מאפשרת לארגונים להפוך תהליכים עסקיים לאוטומטיים באמצעות בוטים של תוכנה – מעין ‘עובדים דיגיטליים’, שמבצעים משימות חוזרות וידניות”, אמר רון הולצמן, מנהל מכירות Automation Anywhere בנספרו. "הדבר מביא לעלייה דרמטית בפרודוקטיביות של הארגון ולחוויית לקוח משופרת. Automation Anywhere מציעה את פלטפורמת האוטומציה היחידה בעולם המבוססת על האינטרנט והענן, שמשלבת RPA, בינה מלאכותית, למידת מכונה ואנליטיקה".

הולצמן הדגיש שנספרו ביצעה לוקליזציה מלאה של פלטפורמת Automation Anywhere, וכתוצאה מכך, הפלטפורמה והבוטים השונים מבינים ומסוגלים לפעול בעברית, ואף מכירים מושגים ישראליים ייחודיים. לדבריו, "נספרו ערוכה לקראת הפעילות הנרחבת הצפויה בישראל בתחום האוטומציה החכמה".

עד היום פרסה Automation Anywhere יותר מ-1.7 מיליון בוטים בקרב למעלה מ-3,500 לקוחות ב-90 מדינות. הולצמן הדגיש כי עקב העובדה שהחברה משרתת אלפי ארגונים ופרסה כמות עצומה של בוטים מסוגים שונים, החברה יכולה לבנות מידית תהליכי אוטומציה ובוטים בכל ארגון המצטרף ללקוחותיה, על סמך ניסיון שהצטבר בארגונים דומים. "יותר מכך – משתמשים יכולים לבצע אוטומציה של תהליכים עסקיים הכוללים מסמכים שונים, גם בעברית, כגון חשבוניות, הזמנות רכישה, בקשות הלוואה, תביעות ביטוח ואינספור מסמכים אחרים בענפים רבים", ציין. "בנוסף, הידע והיכולת לפתח, שמצויים אצל היצרן, מקצרים משמעותית את זמן הפיתוח ומביאים לחיסכון כספי עצום. העולם הישן, בו המפתח חייב לשבת באתר הלקוח, מתחיל להשתנות ולקוחות יכולים גם לבחור ולהשתמש בשירותי ההטמעה של Automation Anywhere בעלויות מופחתות לעומת המחירים המקובלים תמורת אותם שירותים בחצר הלקוח".

איזה מגזר מוביל באימוץ אוטומציה חכמה?

מחקר שנערך באחרונה בחסות Automation Anywhere בקרב יותר מ-1,000 מנהלים עסקיים בצפון אמריקה שופך אור על המצב בשוק האוטומציה החכמה של התהליכים העסקיים. המחקר, שבוצע על ידי חברת האנליסטים פוטורום ריסרץ', מעלה כי יותר ממחצית העסקים באזור זה של העולם כבר יישמו פתרון אוטומציה מסוג כלשהו, למשל RPA ובינה מלאכותית.

על פי המחקר, כללית, אחד מכל ארבעה ארגונים ציינו שהם עדיין לא אימצו אוטומציה מבוססת RPA או AI אך הם נמצאים בתהליך לקראת זה. בחלוקה לענפים, תחום המדיה והפרסום מוביל באימוץ אוטומציה חכמה (87.5%) ובענף הייצור, 87.3% מהארגונים כבר אימצו אוטומציה מסוג כלשהו. ענף הבנקאות והכספים מציג אף הוא שיעור גבוה של אימוץ אוטומציה חכמה, כאשר 84.7% מהמוסדות הפיננסיים כבר דיווחו על יישומי RPA ו-AI. בענפים אחרים בצפון אמריקה, אימוץ האוטומציה החכמה עדיין נמוך יותר. כך, לדוגמה, ענף הטכנולוגיה מדורג במקום הרביעי, עם 80.9%. בתחום הקמעונאות, כ-60% מהקמעונאים אימצו אוטומציה חכמה כלשהי ובמגזר הציבורי (לא כולל ארגוני תשתית ציבורית) יש את הנתון הנמוך ביותר – פחות משלושה מכל 10 ארגונים שילבו סוג של RPA או AI בפעילותם.

המחקר זיהה מספר חסמים לאימוץ אוטומציה, ביניהם חוסר עניין, כתוצאה מתרבות ארגונית שנמנעת משינוי ולא מזהה הזדמנויות טכנולוגיות חדשות; חוסר יכולת לחבור לשותפים טכנולוגיים נכונים; ותכנון ותקצוב לא מספיקים.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים