תוכן שיווקי

בואו ללמוד על פתיחת אפשרויות עסקיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות

רד-האט תקיים את מסלול Cloud-Native Workload במסגרת כנס Red Hat Forum

02/12/2019 17:02
עומר פורוס, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט. צילום: שרון אלדר

רד-האט העולמית, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תקיים גם השנה בישראל את כנס Red Hat Forum. השנה הוא ייערך בעוד שבועיים בדיוק – ביום ב', ה-16 בדצמבר, במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה.

לאחר מושב המליאה יתקיימו במקביל ארבעה מסלולים במגוון נושאים רלוונטיים למשתתפי הפורום. לדברי עומר פורוס, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, שיוביל את מסלול Cloud-Native Workload, המציאות העסקית של ימינו רוויה בהזדמנויות חדשות, כתוצאה מהתגברות גלי הטכנולוגיה השוטפים אותנו בקצב הולך וגובר. עקב כך, עלינו למצוא את הדרך הנכונה ביותר לממש הזדמנויות אלה, תוך שמירה על המארג העסקי הקיים. בשל זאת, ארגונים נדרשים לשפר את יכולת התגובה שלהם, וליישם עבורם פתרונות אפליקטיביים במהירות ובתדירות גבוהה הרבה יותר מאשר בעבר. הצורך בבידול עסקי, וכן הצורך ביצירת הזדמנויות הכנסה נוספות, מניעים שינויים תרבותיים לצד שינויים טכנולוגיים רבים.

במציאות זו, מחשוב ענן, קונטיינרים, תהליכי DevOps ומתודולוגיות אג'ייל צברו פופולריות עצומה בקרב הקהילה הטכנולוגית על כל רבדיה, וכיום טכנולוגיות ושיטות אלה מהוות בסיס והכרח, כחלק מאקו-סיסטם שלם, בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית השוטף כל ארגון.

סינרגיה באקו-סיסטם, אינטגרציה בין העולמות הטכנולוגי החדש והישן

איך מייצרים סינרגיה באותו אקו-סיסטם, כחלק מבניית העולם החדש? וכיצד מייצרים אינטגרציה בין העולם הטכנולוגי הקיים לבין זה החדש והמשתנה?

"לשאלות אלו ועוד רבות אחרות נתייחס במסלול Cloud-Native Workload", ציין פורוס. "מסלול זה יארח מומחים מהארץ ומחו״ל, שיביאו לידי ביטוי את המוטיב המרכזי של הפורום – Expand Your Possibilities (הרחב.הרחיבי את היכולות שלך), ויציגו כיצד אקו-סיסטם זה פותח בפני הארגונים אפשרויות עסקיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות, כגון בינה מלאכותית, לימודי מכונה ומחשוב קצה. כמו כן, נתייחס לשאלות מפתח ביצירת הסינרגיה והאינטגרציה בין העולמות העסקיים הקיימים לבין העולם החדש, נספר על החידושים האחרונים בגרסה 4.3 של OpenShift – האנטרפרייז קוברנטיס מבית רד-האט, ועוד ועוד".

פורוס יפתח את המסלול בהרצאה על יחסי הגומלין בין חדשנות וטכנולוגיה. מלבדו ירצו: מני צרפתי, מנהל אזורי של ארכיטקטי הפתרונות ברד-האט, שיציג את החידושים האחרונים בגרסת OpenShift 4.3; מורטן רולפס, מנהל פיתוח עסקי בכיר בחברה, שיספר מהי אינטגרציה אג׳ילית וכיצד היא משתלבת בארכיטקטורה הארגונית; אופיר זמיר, מנהל פתרונות ארכיטקטורה באנבידיה, שישתף כיצד מאיצים בינה מלאכותית ארגונית באמצעות חיבור בין Nvidia GPU Computing ו-OpenShift; ליאור קינג, ארכיטקט פתרונות בכיר בקאוצ'בייס, שהרצאתו תעסוק ב-Unparalleled performance ובמעבר ממחשוב ענן למחשוב קצה באמצעות הפתרון של החברה; טל פורטל, יועץ Middleware בכיר בחטיבת הקוד הפתוח של מטריקס, שיעסוק באבטחת אפליקציות ווב באמצעות מנגנון Red Hat SSO; לירן כהן, יועץ ברד-האט, שיציג את השימוש באופרטורים כחלק מפיתוח אפליקציות ילידיות לקוברנטיס; וגרישה סוקולובסקי, סמנכ״ל ייעוץ ארכיטקטורה והנדסה בטלדור, שיסביר מהו חלקו של המפעל הדיגיטלי בתהליך המודרניזציה של השירותים הארגוניים.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים