תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט, ב-11 בנובמבר באווניו, קריית שדה התעופה

שמיר אופטיקה בחרה בפלטפורמת קומוולט לניהול גיבוי ושחזור נתונים

07/11/2019 15:13
רוני קפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

קבוצת שמיר אופטיקה בחרה בפלטפורמת הגיבוי והשחזור של קומוולט, מובילה עולמית בפתרונות גיבוי, שחזור וניהול המידע. הפתרון מספק מענה לגיבוי הסביבה הווירטואלית של שמיר עם פלטפורמה אחת המגבה את כל סוגי המידע הארגוני, כולל יכולת שחזור עצמי של המכונות הווירטואליות על ידי משתמשי קצה, גיבוי אפליקציות ארגוניות וגיבוי תחנות ומחשבים ניידים. הפלטפורמה הוטמעה בסביבת הענן הפרטי של הקבוצה ובענן הציבורי של Azure. הפרויקט בוצע על ידי DnA-IT ונמשך כשלושה חודשים.

משמיר נמסר כי שדרוג מערכת הגיבוי התבצע מאחר שהמערכות הקודמות ששימשו אותה לא היו מספיק גמישות ומותאמות למגוון היישומים הארגוניים בקבוצה, ותפעולן היה מורכב. פתרון הגיבוי החדש של קומוולט מתבצע בפלטפורמה אחודה ופשוטה לתפעול וניהול. מעבר לכך, היכולת של פתרונותיה לתמוך במגוון רחב של מערכי אחסון שונים מאפשר לקבוצת שמיר לייצר רצף אחיד של תהליכי גיבויים באמצעות שליטה מרוכזת בסנאפשוטים של מערכי האחסון.

קומוולט, DnA-IT וקבוצת שמיר – פרויקט מהיר ומיטבי

יניב ינאי, מנהל תשתיות המחשוב בשמיר אופטיקה, מסר כי הניסיון הרב שיש לפלטפורמת קומוולט לצד הניסיון שצברה DnA-IT בתחום היוו עבורם מתכון מנצח לפרויקט מהיר ומיטבי. לדבריו, "פתרונות הניהול של קומוולט פשוטים ואינטואיטיביים. התמיכה הנרחבת שיש לקומוולט בגיבוי אפליקציות לא קונבנציונליות, כולל תמיכה במערכי אחסון רבים ומגוונים, מאפשר לנו ליישם חזון טכנולוגי אטרקטיבי, תוך בטחון מוחלט כי לפתרון שהטמיעה DnA-IT יש מענה לאתגרים עתידיים רבים בתחום הגיבוי".

"בפלטפורמה של קומוולט ניתן לבצע אינדוקס של המידע תוך כדי גיבוי. יכולת זו תשפר בצורה משמעותית את חוויית שחזור המידע בקבוצת שמיר", ציין רוני קפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בקומוולט ישראל. "כיום, כל המידע הארגוני של קבוצת שמיר מגובה על ידי קומוולט ומשתמשי קצה יכולים לשחזור מכונות וירטואליות המשויכות אליהם ללא צורך בעזרה של צוות ה-IT בארגון".

"המטרה של הפרויקט הייתה שדרוג מערך האחסון והגיבוי בקבוצת שמיר, תוך שילוב היכולות המתקדמות של הווירטואליזציה עם מערכות הגיבוי המתקדמות של קומוולט, המספקות הגנה קונסיסטנטית על המידע, ארכוב המידע ויכולת העברתו לגיבוי מבוסס ענן", אמר עודד שחף, מנהל תחום הגנה למידע ארגוני ב-DnA-IT. "היתרונות הם רבים ומספקים יציבות, אמינות ושיפור ביצועים, לצד חיסכון בעלויות, רישוי פלטפורמת הגיבוי לטווח ארוך, חיסכון בזמן יקר של אנשי IT ועוד".

שחף הוסיף כי "פתרונות הגיבוי של קומוולט מאפשרים לבצע פעולות גיבוי ושחזור פשוטות, לצד ניהול מידע חכם ויעיל, המספק תמונת מצב אמיתית למנהלי הארגון בכל זמן נתון ומסייע לארגון לשמור על הנכסים יקרי הערך שלו".

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים