תוכן שיווקי
לקראת שבוע אורקל 2019, בין ה-17 ל-23 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה

שבוע אורקל 2019 – מנוע של חדשנות

מרצים ממליצים לאילו סמינרים כדאי להירשם בשבוע הטכנולוגי החשוב והמעניין, שייערך בקרוב

30/10/2019 13:16
אזור הענן החדש של אורקל בישראל צפוי להתחיל לפעול בקיץ. צילום אילוסטרציה: BigStock

כתב: הילל יוסף.

שבוע אורקל 2019 מתקיים השנה תחת הסיסמה Engine of Innovation (מנוע של חדשנות). כל אחד יכול להיות מנוע של חדשנות עבור הארגון שלו, אם יידע לשלוט בטכנולוגיות העתיד – והעתיד הוא אוטונומי, כך לפי לארי אליסון, היו"ר וסמנכ"ל הטכנולוגיות של אורקל.

"שבוע אורקל הוא הזדמנות נהדרת להתעדכן באופן מרוכז ו-'ישר לווריד' בנושאים רבים ומגוונים, כגון ניהול וניתוח מידע, בינה מלאכותית, DevOps, מה חדש בעולמות הפיתוח, קישוריות בין מערכות, מה התחדש בעננים ואיך מאבטחים אותם, אוטונומיות במערכות ה-IT ועוזרים דיגיטליים", אמר מני מלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אורקל ישראל, שהינו בין המרצים בכנס. "הגדלים של מאגרי המידע והתובנות שניתן להפיק מהם בזמן אמת הם הבסיס לחדשנות עסקית. זו תבוא לידי ביטוי בפישוט תהליכים, חיזוי אירועים והנגשת המידע בערוצים מגוונים".

לדברי מלר, "מדובר באירוע שאסור לפספס. שבוע אורקל הוא הזדמנות מצוינת לפגוש עשרות רבות של אנשי מקצוע שמרצים בימים השונים, לקבל כלים חדשים ומידע חדש, ולא פחות מכך – זו הזדמנות לראות, להיראות ולהכיר מקצועני IT ופיתוח מהשוק כולו".

ה-מקום שבו מתוודעים לחידושים העדכניים ביותר

רוני קרן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ג'ון ברייס, אמר כי "בשבוע אורקל נוכל לשמוע על חידושים טכנולוגיים בתחומים רבים, ביניהם תכנות ריאקטיבי, מיקרו-שירותים וסביבות נטולות שרתים (Serverless), סוגי המיכון השונים – לימוד מכונה, בינה מלאכותית, מיכון לבדיקות, RPA ו-DevOps, ההתפתחויות במחשוב ענן והמגמות והפתרונות בעולם הביג דטה".

קרן ציין כי "הכנס יחשוף את העשייה העדכנית ביותר כיום, באופן מקיף ורוחבי, בכל הקשור לפיתוח תוכנה. זו הזדמנות מדהימה להיחשף לפתרונות המוצלחים ביותר ולמגמות המסתמנות, בסמינרים המכילים ידע תיאורטי, הדגמות מעשיות, חיבור חזק עם השוק וצרכיו וסדנאות Hands-on".

שבוע אורקל 2018. צילום: עזרא לוי

שבוע אורקל 2018. צילום: עזרא לוי

אחד התחומים הבולטים בכנס: ה-DevOps

יניב כהן, מנכ"ל DevopShift וראש תחום DevOps בג'ון ברייס, ציין כי תחום זה "משתנה בלא הרף, ואלה שרוצים להיות מעודכנים בחידושים ובשינויים שמתרחשים בעולם זה צריכים להתעדכן באופן תדיר. בשבוע אורקל השנה בנינו מסלול לאנשי DevOps וחברות המתחילים את דרכם בתחוםף וגם למתקדמים ובכירים".

לדבריו, "תפיסת ה-DevOps מובילה את עולם הפיתוח והתפעול כבר חמש שנים. חברות שלא מסגלות לעצמן את המודלים האלה לרוב נופלות מאחור ביכולתן לשחרר פיתוחים ושינויים תכופים לסביבת הייצור שלהן. מדובר בצורך אמיתי לחברות שמעוניינות לשפר את זמן האספקה שלהן – TTR (ר"ת Time to delivery), ואת ה-MTTR (ר"תmean time to repair) – משך הזמן לתיקון תקלה במוצר".

מלר ציין כי "אורקל מסייעת לארגונים לייצר חדשנות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלה, ובשנתיים האחרונות במיוחד, מאז ההכרזה על בסיס הנתונים האוטונומי בענן אורקל. המהפכה הזו הפכה את בסיס הנתונים, לבו הפועם של כל ארגון, מאמצעי ברירת מחדל למכפיל כוח, שמאפשר להוביל חדשנות בארגון. אנחנו מסייעים ללקוחות לעשות טרנספורמציה ולשנות את הדרך שבה הם עושים עסקים. מאז השנה שעברה, אנחנו נושאים את המסר שהעתיד הוא אוטונומי, לאור הבשורה האוטונומית שאורקל הביאה כחלוצה לשוק ה-IT, עם השקת בסיס הנתונים האוטונומי ואפליקציות עסקיות מבוססות AI. אנחנו מייצרים את החדשנות הזו בזמן שקורה שינוי לא ייאמן – לא רק עבור לקוחותינו, אלא גם עבור התעשייה והחברה שלנו, ועבור כל אחד מאתנו אישית".

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, מתראיין לערוץ 13 בשבוע אורקל בשנה שעברה. צילום: עזרא לוי

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, מתראיין לערוץ 13 בשבוע אורקל בשנה שעברה. צילום: עזרא לוי

זו הפעם ה-26 שהאירוע מתקיים וגם השנה, שבוע אורקל צפוי למשוך אליו אלפי משתתפים במגוון מקצועות התוכנה. הכנס הוא פרי שותפות ארוכת שנים בין אורקל ישראל לג'ון ברייס הדרכה. באירוע ייערכו מאות הרצאות ועשרות סמינרים מקצועיים שיעבירו מיטב המומחים בתחומם, במגוון האתגרים החדשים והטכנולוגיות החמות, הטרנדים הארכיטקטורות הכי מעודכנים. הסמינרים מכוונים לכל בעלי התפקידים בתעשייה, וכוללים גם Hands-on Labs.

שבוע אורקל ייערך השנה בין ה-17 ל-23 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה, ויכלול חוויית לימודים מרתקת ועשרות סמינרים מקצועיים במגוון נושאים מאתגרים.

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים