תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: רוני טל, 2BSecure

23/07/2019 17:44
רוני טל, מנהל מכירות בכיר ב-2BSecure. צילום פרטי

נבחרת הטאף מאדר של אנשים ומחשבים ופרינטר סנטר סיימה את אתגר הטאף מאדר למען גדולים מהחיים של השנה ממש לא מזמן, וכבר מתכוננת לאתגר של השנה הבאה, שייערך ביולי 2020. גם הפעם מתעתדים חברי הנבחרת להתרים ולתרום למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, כחלק מאתגר C3 Tough Mudder for Larger Than Life 2020. בכל אחת מסדרת הכתבות הזו נציג בפניכם את אחד.ת ממשתפי.ות הנבחרת, שנקראת על שם שלמה טירן. הפעם זהו רוני טל, מנהל מכירות בכיר ב-2BSecure.

זו השנה החמישית שבה נבחרת מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים תצא לבצע את אתגר הטאף מאדר, שיתקיים הפעם בסקוטלנד. הנבחרת תבצע את המסלול הקשוח שאותו עושים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח, יעברו דרך תילי חשמל ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת על – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

ארבע הנבחרות הקודמות השיגו סכום כולל של יותר מ-2.5 מיליון שקלים, שהועברו לעמותה לצורך הקמת "גן חלומות" טיפולי, שיקומי וחינוכי בבאר שבע, לרווחת ילדי הדרום החולים בסרטן ובני משפחותיה. אנשים ומחשבים מפיקים ומובילים גם השנה, בפעם הרביעית, את הפעילות המבורכת, בניהולה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, שהשתתפה בעצמה באתגר כבר פעמיים. יגאל פדאל, שישתתף באתגר בפעם הרביעית, קיבל על עצמו את האחריות לטיפול בהשגת התרומות, ועובד על תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס היעד, שעומד השנה על 1.2 מיליון שקלים.

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, יוביל אותה שוב לאתגר. הוא אמר כי "אבן הפינה לגן בבאר שבע הונחה בתחילת השנה, ואנחנו נחושים להמשיך במאמצים למימון הקמתו והפעלתו. חברי.ות נבחרות הטאפ מאדר לדורותיהן מחבקים ופועלים במהלך השנה גם בפעילויות התנדבות למען הילדים החולים ובני משפחותיהם".

לגבי האתגר בסקוטלנד הוא ציין כי "הנבחרת מתגבשת בימים אלה ותתחיל את אימוניה בינואר הקרוב. במשך חצי שנה היא תעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת.יעבור בהצלחה את האתגר, שמי שיתחיל את האתגר גם יסיים אותו".

רוני טל

תפקיד: מנהל מכירות בכיר ב-2BSecure. אני עובד מול עשרת הלקוחות הגדולים ביותר במשק, מתמחה בפתרון קונפליקטים מורכבים מול לקוחות ולא חושש להציב בפניי יעדים מאתגרים.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? התנדבתי בעבר בעמותת לתת, בתכנית לתת לנוער, שבמסגרתה הובלתי נוער במצוקה להצלחה בבחינות הבגרות במתמטיקה. זו הייתה מבחינתי חוויה מדהימה וסגירת מעגל.

למה אתה רוצה להיות בנבחרת? לתרום לילדים חולי סרטן זו שליחות מבחינתי. בנוסף, תמיד אהבתי אתגרים וזה משתלב עם אורח החיים שלי, מאחר שאני עושה ארבעה אימוני קרוספיט בשבוע. השנה השתתפתי במד-ראן בישראל, ואין לי ספק שלרוץ בטאף מאדר למען מטרה כה חשובה מוסיף המון ערך. הנבחרת הזו מעניינת אותי וברור לי שנוכל לצמוח יחד.

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל? אני רץ ועושה אימוני קרוספיט – ביחד זה יוצא ארבע-חמש פעמים בשבוע.

מהם תחביביך? לטייל בארץ, בפרט בשביל ישראל. בנוסף, תחום ההישרדות בשטח (בושקראפט) מרתק אותי.

מהי השכלתך ומה למדת בחיים? מתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת בר אילן. למדתי בחיים שבסוף, הכל זה אנשים, ושעם תכנון ועשייה ללא חששות, השמיים הם הגבול.

ספר קצת על בני משפחתך ושתף אותנו מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת. הם מאוד תומכים וגאים בי. שני הילדים הגדולים שלי מתאמנים כמעט בכל יום – אלה בקראטה ובקרוספיט, ואיתמר בקפוארה, וגם הוא התחיל באימוני קרוספיט. אגב, השנה אימנתי את שניהם לתריאטלון הוד השרון, ואני גאה בהם.

מה רוב האנשים לא יודעים עליך? ששנים עישנתי שתי קופסאות בסיגריות ביום – והפסקתי ביום אחד, לפני שש שנים.

רוצים.ות להיות בנבחרת? אתם.ן מוזמנים.ות להגיש מועמדות כאן.

רוצים.ות לתרום לגדולים מהחיים? אתם.ן מוזמנים.ות להיכנס לכאן.

אירועים קרובים