תוכן שיווקי
לקראת אירוע הלקוחות השנתי של לנובו, יום ב', ה-24 ביוני, ריברסייד, תל אביב

לנובו משיקה בישראל את ניידי ה-ThinkBook 13s ו-14s

המחשבים הניידים החדשים מיועדים לעסקים קטנים ובינוניים - SMB

20/06/2019 12:53

לנובו ישראל תכריז בכנס השנתי שלה, שיתקיים ביום ב' הקרוב, על השקתו המקומית של ה-ThinkBook – מותג משנה חדש, שמוקדש לעסקים קטנים ובינוניים (SMB). המותג יוצא לדרך עם ניידים דקים במיוחד, שמאמצים את הניידות ואת קלות השימוש של מכשירים ממוקדי צרכנים.

ה-ThinkBook תוכנן עבור עסקים קטנים ובינוניים שרוכשים מחשבים ניידים צרכניים משיקולי עיצוב ומחיר, אבל כבר לא יכולים לוותר עוד על שירותים נוספים ואחריות מורחבת – צרכי ליבה עבור עסקים בכל גודל. המכשיר מאפשר לחברות צומחות להישאר בקצה התחרותי ולמשוך את חובבי הטכנולוגיה הצעירים עם מכשירים שנראים טוב אך גם נוחים מבחינת תמחור.

בכל רחבי הגלובוס חברות צומחות מאמצות את המגמה שמכונה "בחר את המכשיר שלך" (CYOD). לפי מחקר שהקיף 8,000 נשאלים מרחבי העולם, כוח העבודה החדש מתייחס בתשומת לב רבה למראה, כלומר – צבעים וחומרים, אבל עדיין מעדיף לבחור מתוך רשימה שהארגון מספק לו.

מסוגננים ומאובטחים

סדרת ThinkBook S מציגה מחשבים דקים במיוחד, עם מסכי 13 ו-14 אינץ'. ניידי ThinkBook מספקים הרגשה של מחשבי פרימיום. המסכים נפתחים עד לזווית של 180 מעלות והם מוקפים במסגרת צרה במיוחד, כדי לאפשר לשלב תצוגה גדולה יותר. עם מעטפת אלומיניום ומגנזיום וגימור בצבע מינרל אפור, ה-ThinkBook 14s שוקל 1.5 ק"ג וה-ThinkBook 13s שוקל 1.34 ק"ג.

מחשבי ה-ThinkBook משלבים תכונות עסקיות שלא תמיד נמצאות גם בחלופות יקרות יותר, לרבות:

  • זיהוי והדלקה בצעד אחד עם קורא טביעות אצבע.
  • מודל TPM 2.0 מובדל, כדי לאפשר את תכונות האבטחה של Windows 10 וכדי להצפין נתוני משתמש.
  • ThinkShutter – כיסוי מצלמה פיזי לשמירה על הפרטיות.
  • צירים המצופים במתכת אינדיום, כדי להקטין את ההפרעות ל-Wi-Fi.
  • אודיו חזק וברור מרמקולים של הרמן ובאמצעות תמיכה בדולבי אודיו.
  • תצוגות FHD ברמת פרימיום עם תמיכה בדולבי ויז'ן (ב-ThinkBook 13s), כדי לספק תמונה עשירה וחיה יותר.
  • מקלדת עם הגנה נגד התזות מים, שיכולה להתמודד עם עד 60cc של נוזל.
  • עד 11 שעות סוללה וטעינה מהירה בטכנולוגיית RapidCharge ב-ThinkBook 13s, ועד 10 שעות סוללה ב-ThinkBook 14s.

תגובה מהירה

תכונת Windows Modern Standby שמוטמעת ב-ThinkBook 13s מביאה את הקישוריות המוכרת של הטלפונים החכמים אל המחשבים הניידים העסקיים. עכשיו יוכל המכשיר שלכם להוריד הודעות דואר, לקבל קריאות דרך סקייפ ולקבל עדכוני אפליקציות ב-Windows – גם כשהמכסה סגור. יותר מכך, הוא חוזר לעבוד ממצב המתנה באופן כמעט מידי עם כפתור ההדלקה החכם, ובמקרים מסוימים אפילו באמצעות פקודה קולית.

מערך מיקרופונים כפול מאושר לשימוש עם Skype for Business וצמד רמקולים של הרמן שמספקים אודיו נקי משפרים את חוויית העבודה בשיחות VoIP. המקשים המיועדים לשימוש עם סקייפ מפשטים את יצירת הקשר עם מקש אחד כדי לענות ומקש אחד כדי לנתק את השיחה.

ניידי ה-ThinkBook מציגים מעבדי Core מהדור השמיני של אינטל, כונן SSD סטנדרטי ותצוגה מתקדמת, המבוססת על שבב UHD 620 של אינטל המשולב במעבד או הכרטיס הייעודי Radeon 540X של AMD. טכנולוגיית RapidCharge המשולבת ב-ThinkBook 13s מטעינה את הסוללה עד ל-80% מהנפח בתוך שעה אחת בלבד.

תמיכה ברמה העסקית

משפחת ה-ThinkBook נתמכת במגוון רחב של שירותים ברמה העסקית, כולל Lenovo Premier Support, הרחבות אחריות ושדרוגים, כמו שירות באתר החברה ביום העסקים הבא וכן שירות אחריות בינלאומי.

ה-ThinkBook מגיע גם עם תכונות ניהול מובנות, ששימושיות במיוחד עבור חברות קטנות יותר, שאין להן תמיכת מחשוב. כך, Lenovo Vantage המובנית מציעה כלים לאבחון מניעתי של בעיות חומרה, הגדרות חומרה בהתאמה אישית והתקנה אוטומטית של עדכונים.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים