תוכן שיווקי

פזגז בחרה בפלטפורמת iConduct לניהול תהליכים חוצי מערכות ותשתיות

לאחר הטמעה מוצלחת בדואר ישראל ובחירה על ידי דור אלון, iConduct נבחרת פעם נוספת לפרויקט תשתיות משמעותי

14/05/2019 11:44
דרור רייפר, סמנכ”ל המכירות של iConduct. צילום: אנדרו לארה

פזגז בחרה בפלטפורמת הממשקים iConduct כפתרון מתמחה לניהול תהליכים עסקיים חוצי מערכות ותשתיות. במסגרת הפרויקט ייושם וירוץ על גבי הפלטפורמה מערך בן עשרות ממשקים בין מערכת Salesforce בענן, מערכת Priority ERP ומערכות תפעוליות נוספות. ServiceWise נבחרה כאינטרגטור המוביל את הפרויקט בהטמעת Salesforce ובניית מערך הממשקים. שתי החברות, iConduct ו-ServiceWise, משתפות פעולה כשחקניות מתמחות מרכזיות בשוק מערכות המידע הישראלי וחתומות על הצלחה של פרויקטים משמעותיים.

דרור רייפר, סמנכ”ל המכירות של iConduct, אמר כי ״הפלטפורמה מנצלת באופן מיטבי את יכולות ה-API של מערכות הקצה בפזגז, כמו גם של מאות אפליקציות נוספות, תוך שהיא דואגת לטפל בכל נושאי התשתית, ההצפנה ואבטחת המידע, פרוטוקולי התקשורת והאותנטיקציה – עבור המשתמש. היא משאירה לו להגדיר קונפיגורציה של הלוגיקה הרלוונטית עבורו, מורכבת ככל שתהיה, ולמתוח קווים בין מקור המידע למטרתו. הגישה האפקטיבית הזו מנצחת בכל פרמטר באינטגרציית מערכות ב-IT היברידי, ומאפשרת ל-DevOps מענה והסתגלות זריזה לענן, למערכות מידע חדשות ולשינוי עסקי בארגון".

לדברי אורלי ויסלברג, מנמ"רית פזגז, "במסגרת היציאה שלנו לענן של Salesforce נוצר צורך מובהק לאינטגרציה בין הענן למערכות בהתקנה מקומית, על כלל המשמעויות הכרוכות בכך. פלטפורמת IConduct נבחרה לספק את הפתרון הדרוש לנו, שכן היא מספקת תשתית אפליקטיבית מוכחת ויעילה לפרויקטים מורכבים דומים".

בנצי ברנדס, מנכ"ל ServiceWise, שכאמור, מקימה את מערכת ה-Salesforce עבור פזגז, הוסיף ואמר ש-"במסגרת הפתרון הכולל שהוצע לפזגז, המלצנו על פלטפורמת iConduct לטובת ניהול הממשקים. מערכת ה-Salesforce עובדת בצמידות מלאה מול מערכת ה-ERP של פזגז, Priority, והיה לנו ברור מיד ש-iConduct הוא הפתרון המומלץ לטובת מימוש יעיל ומהיר של הממשקים הרבים".

אריאל שאולוב, סמנכ”ל התפעול של iConduct, אמר כי ״הפלטפורמה מהווה נקודת שליטה אחת המספקת סביבת בנייה ובדיקות, הרצה ותחקור, ניטור ובקרה אלסטית וסקלאבילית לכל תהליך עסקי. רק בארץ, יותר מ-120 לקוחות, מגיוון עסקי מאוד רחב, הטמיעו iConduct . אינטגרציה זה תחום מורכב והמערכת שלנו מפרקת אותו לאבני בנייה גנריות שהמיישם מרכיב חזרה לתהליך. אנחנו מציעים את המוצר והשירות האופטימליים לדרישות האינטגרציה של ימינו, מלווים כל לקוח וכל אינטגרטור בתהליך ודואגים לספק מענה כולל, מקצה לקצה".

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים