תוכן שיווקי
לקראת יום עיון של NessPRO ו-Micro Focus, ה-28 במרץ, מלון ממילא, ירושלים

בית הנבחרים האיטלקי יישם פתרון של Micro Focus לניהול גישה למערכות מידע

11/03/2019 11:53
NessPRO

כדי להבטיח שליטה אפקטיבית על הגישה למערכות המידע של בית הנבחרים האיטלקי, יצרו אנשיו פתרון מבוסס תפקידים ארגוניים באמצעות הפתרונות של Micro Focus לניהול זהויות וגישות, Identity Manager ו-Access Manager, בגיבוי Sentinel לניטור אבטחה.

Micro Focus מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. Micro Focus ו-NessPRO יערכו ב-28 בחודש הנוכחי יום עיון בנושא ניהול זהויות במגזר הציבורי, בו יוצגו מוצריה של Micro Focus בתחום ניהול הזהויות.

בית הנבחרים הוא הבית התחתון של הפרלמנט האיטלקי, המונה 630 נבחרי ציבור, כ-1,700 עובדים וקבוצות של אנשים נוספים, כגון עוזרים פרלמנטריים ועיתונאים, שזקוקים לגישה למערכות המידע. לבית הנבחרים יש מספר מחלקות עיקריות, וכן שירותי ניהול ויחידות קישור שעובדות מול הסנאט (הבית העליון של הפרלמנט) ושאר מוסדות השלטון. למשתמשים השונים יש זכויות גישה שונות לאפליקציות ולנתונים.

האתגר שניצב בפני בית הנבחרים היה להבטיח שזכויות הגישה לכל המשתמשים יהיו מדויקות ועדכניות. המשתמשים המורשים משתנים מדי פעם: כך, לדוגמה, הצירים נבחרים מחדש בכל חמש שנים ועשויים לשנות את צוות התמיכה שלהם בכל עת. במקביל, עובדים מקודמים, עוברים ממחלקה למחלקה או פורשים. כמו כן, עיתונאים חדשים עשויים לבקש גישה לנתונים. כתוצאה מכך, משימות ניהול המשתמשים העסיקו בטרם הטמעת המערכת לזמן ממושך את מחלקת ה-IT.

בית הנבחרים ביקש לחסוך בעלויות, לקצר את הזמן הנדרש לניהול המשתמשים ולשפר את אבטחת המערכת מפני גישה לא מורשית. הקריטריונים לבחירת הפתרון החדש כללו את היכולת לספק מקור אחד לפרטי זהות המשתמש, לנהל גישה לאפליקציות ולמשאבי רשת על בסיס תפקיד, ואוטומציה של הקצאת חשבונות משתמשים.

מדוע נבחר ה-Identity Manager של Micro Focus?

הבית התחתון של הפרלמנט האיטלקי בחר ב-Identity Manager של Micro Focus כפתרון הטוב ביותר לדרישות הספציפיות שלו, תוך יצירת מאגר יחיד של מידע זהויות לצורך מתן הרשאות גישה למערכות המידע. באמצעות מודול ההקצאה של Identity Manager, המבוסס על תפקידים, יצר בית הנבחרים ייצוג פונקציונלי של תרשים הארגון והקצה את זכויות הגישה המתאימות לכל תפקיד בו.

כאשר עובד משנה תפקיד, Identity Manager מעדכן מיד את זכויות הגישה שלו בהתאם לתפקיד החדש, תוך התבססות על המידע שהוגדר במודול הקצאת התפקידים. השירותים העיקריים כוללים גישה לקבצים, אפליקציות המאפשרות הדפסה ופורטל אינטרנט. בתפקידים מסוימים עם דרישות אבטחה רגישות יותר, הפתרון של Micro Focus יוצר בקשה למנהל בכיר לאשר במפורש את השינוי בזכויות הגישה.

Access Manager מאמת משתמשים רשומים של הפורטל, דרך האינטרנט, כנגד רשימה (Directory) מרכזית, מספק גישה מאובטחת ומאפשר שימוש בסיסמה אחת לכל המשאבים. כאשר מתווספים משתמשים חדשים, Identity Manager מספק להם באופן אוטומטי את פרטי הכניסה הנכונים וזכויות הגישה, בהתאם לתפקידם. במידה שהעובד עוזב את הארגון, הפתרון מבטל באופן אוטומטי ומידי את כל זכויות הגישה.

Sentinel מנטר את משאבי הרשת בבית הנבחרים, מגן מפני גישה לא מורשית ושומר על תיעוד מלא של משתמשים שניסו לגשת למשאבים. בשילוב עם הטכנולוגיות האחרות של Micro Focus, הדבר עוזר למחלקת ה-IT לוודא שמידע רגיש מוגן באופן מלא.

"פרלמנט הוא מקום אליו מתנקז מידע קריטי ויש להקפיד שמידע זה יהיה זמין רק למורשים, על פי קריטריונים שונים", אמר רן כהן, מנהל פעילות Micro Focus ב-NessPRO. "באמצעות Identity Manager ניתן לנהל בקלות וביעילות זהויות משתמשים וזכויות גישה, תוך הקצאה מהירה. Access Manager מאפשר אותן רמות של בקרת גישה גם עבור משתמשים חיצוניים ו-Sentinel מספק נתיב ביקורת מלא לכל הפעילות ברשת – דבר המאפשר עמידה בסטנדרטים ממשלתיים לשמירת סודיות הנתונים". כהן הוסיף כי גם בישראל מיושמת המערכת במגזר הציבורי וכי יש לה עשרות אלפי משתמשים בשוק הישראלי.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים