תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vForum, ביום ב', ה-17 בדצמבר, באווניו שבקריית שדה התעופה

"איקסיה מספקת פתרון מקיף לנראות רשת לכל סביבות VMware"

16/12/2018 13:37
שימי שמעון, מנהל צוות הנדסה באיקסיה ישראל. צילום: ניב קנטור

"במציאות הטכנולוגית של היום, מערך נראות רשת (Network Visibility) הוא קריטי וחובה בסביבה הארגונית. ארגונים נדרשים ליכולות ראייה עמוקה לתוך תעבורת הרשת שלהם – כזו שתהיה איכותית ורחבה, תחסל שטחים מתים הקיימים ברשת הארגונית ותאפשר למנהלי הרשת ואבטחת המידע בארגון גילוי וטיפול בתקלות או אירועי סייבר במהירות, ואף למנוע אותן מבעוד מועד", כך אמר שימי שמעון, מנהל צוות הנדסה באיקסיה ישראל מבית קיסייט טכנולוגיות, בראיון עמו לקראת אירוע VMWare vForum, שמקיים הסניף הישראלי של VMware.

איקסיה (Ixia Solutions Group), חטיבה בקיסייט טכנולוגיות, הינה ספקית מובילה של פתרונות לבדיקה, נראות רשת, והגנה על סביבות הרשת והענן הארגוניים. לאיקסיה נוכחות בישראל של כ-20 שנים, והיא פעילה במגזרי האנטרפרייז – העסקי, הממשלתי והציבורי.

שמעון אמר כי "פתרונות נראות הרשת של איקסיה מאפשרים לארגונים השונים להנגיש את תעבורת הרשת שלהם, ולהעביר אותה בצורה מסודרת ומנוהלת דרך כלי הניטור, אבטחת המידע והרגולציה שלהם. זה חשוב במיוחד כיום, כאשר הרשת הארגונית מבוזרת בין סביבות שונות – ענן ציבורי, ענן פרטי, און פרמיס וסביבות היברידיות. הספגטי הזה מייצר מורכבות גדולה, שמחייבת ארגונים להצטייד בפתרונות המספקים יכולות נראות לתוך הרשת הארגונית, ולשמור עליה מפוקחת ומנוטרת מסביב לשעון".

עוד הוא ציין כי "המערכות של איקסיה מעניקות יכולות אופטימיזציה – ביטול כפילויות (דה-דופליקציה), סינון מידע ועוד. יש כאן גם אלמנט חשוב של ביצועים משופרים למערכות הניטור והגנת הסייבר, אך הדבר חשוב גם בהיבט של חסכון בעלויות, שכן במערכות אלה התשלום עבורן מתבצע על פי כמות התעבורה, וכאשר זו זורמת בכמות קטנה יותר, כך העלויות קטנות. היבט נוסף שאנחנו מספקים הוא בתחום של שרידות הרשת – המערכות שלנו יודעות לייצר מעקפים כאשר מתבצעת נפילה של חלק מהרשת הארגונית".

איקסיה – Advanced Partner של VMware

"הפתרונות ממשפחת CloudLens של איקסיה הינם אידיאליים לסביבות VMware", הוסיף שמעון. "פתרונות אלה מספקים יכולות TAPים וירטואליים ו-Packet Broker וירטואליים, והם מאפשרים הנגשה של המידע שרץ בסביבת VMware לכלי הניטור השונים. הם מספקים פתרון מקיף לנראות הרשת לכל סביבות VMware – בענן הציבורי, בענן הפרטי, בסביבה הפיזית, הווירטואלית או ההיברידית".

הוא אמר כי "יש לאיקסיה ול-VMware לקוחות משותפים בישראל, בדגש על עולמות הפיננסים והביטוח, שמשתמשים בפתרונות שלנו כדי להנגיש את המידע מהרשת הווירטואלית שלהם, אוספים ממנה את המידע ושולחים ל-Packet Broker, שמנגיש אותו לכלי הניטור השונים, כלי הסייבר ועוד".

שמעון סיכם באמרו ש-"איקסיה משמשת Advanced Partner של VMware, ויש לפתרונות שלה התממשקות מלאה עם סביבות VMware. דה פקטו, אנחנו משמשים ספקים מועדפים של נראות רשת על גבי תשתיות VMware"..להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים