תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2018, ה-12 בנובמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

מסלול Open Hybrid Cloud Management ב-RedHat Forum

21/10/2018 13:30
אסף הירשברג, ארכיטקט פתרונות ברד-האט. צילום: יח"צ

כתב: אסף הירשברג, ארכיטקט פתרונות ברד-האט.

כנס Red Hat Forum Israel 2018 יתקיים ב-12 בנובמבר במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. במהלך הכנס יתקיימו הרצאות וסדנאות מומחים, ויופעלו מתחמי הדגמות. מסלול מס' 4 בפורום, אותו אוביל, יהיה Open Hybrid Cloud Management.

נהוג לחשוב ש-Hybrid Cloud (ענן היברידי) הוא הגדרה של ענן ארגוני פרטי כמו Red Hat OpenStack מקושר עם ענן ציבורי כמו AWS, שיוצר ענן גדול, המספק את האפשרות ליהנות מפיצ'רים שונים, או לחלק עומסי עבודה בין העננים או אזורים גיאוגרפיים. אך כיום, בעקבות הטרנד של הטרנספורמציה הדיגיטלית, קיים סוג נוסף של ענן היברידי, המתייחס לסביבת הלגאסי (סביבה קיימת ותיקה), המקושרת לענן הפרטי או החיצוני, או לשילוב של השניים. מצב זה מציב קושי בניהול הסביבות ואבטחת המידע בסביבת הענן ההיברידי.

מעבר לניהול הסביבות והקמתן, יש להתייחס לניהול העומסים והאופטימיזציה בענן, איזו אפליקציה או איזה Workload (עומס עבודה) ת/ירוץ באיזה ענן ומתי עושים זאת. האם יש להריץ בענן על מנת לתת חוויית שירות יותר טובה ללקוח באזור גיאוגרפי שונה? האם יש להעביר עומסים לעננים שונים על פי שעות פעילות, במטרה לחסוך עלויות?

לרוב מחפשים צוותי IT כלי אחד מכל קטגוריה, שיענה על כל הדרישות שלהם, ונמנעים למנף מספר כלים שלכל אחד חוזקות ויתרונות משלו. במהלך המסלול נדבר על כלי ניהול וניטור מבית רד-האט, כמו Ansible ,Cloudforms ו-Satellite, שעוזרים לנו לנהל את סביבת הענן ההיברידי בצורה אופטימלית, נוחה ואגנוסטית.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים