תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2018, ה-12 בנובמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

הכנס השנתי של רד-האט יתקיים תחת הכותרת Ideas Worth Exploring

18/10/2018 11:15
דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

רד-האט העולמית, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, בחרה פעם נוספת בישראל כאחת המדינות שבהן היא מקיימת את כנסי Red Hat Forum המקצועיים שלה, שזוכים להצלחה רבה. הכנס יתקיים השנה תחת הכותרת Ideas Worth Exploring (רעיונות ששווה לסקור אותם), וידגיש את כוחה של החדשנות כחלק מתרבות רד-האט.

בכנס, שיתקיים ב-12 בנובמבר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, ישתתפו מנהלים בכירים ברד-האט העולמית, לצד אנשי מקצוע טכנולוגיים של החברה מהעולם ומישראל. באירוע יועברו סדנאות טכניות והדגמות מעשיות במסגרת חמישה מסלולים ושני מתחמי הדגמות. זאת, לצד פעולות של שותפים עסקיים של רד-האט ופעילות קהילה, המהווה חלק משמעתי בסדר היום של החברה בעולם ובישראל.

על במת מליאת הכנס יעלו גם לקוחות, שיציגו את השימוש המוצלח שלהם בפתרונות רד-האט, ובמהלך היום יתקיימו קשר ישיר בין המשתתפים למומחים טכנולוגיים של החברה ומפגשים איתם.

וורנר קנובליך, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ברד-האט. צילום: יח"צ

וורנר קנובליך, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ברד-האט. צילום: יח"צ

את הכנס יארח דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין, ובין האורחים הבכירים שיגיעו: וורנר קנובליך, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ברד-האט, שאליו משתייכת ישראל; דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ו-Chief People Officer; אשש בדאני, סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift; ובכירים נוספים.

הכנס יוקדש גם ליום ההולדת ה-25 של רד-האט העולמית, תוך דגש על תרבות החברה המיוחדת, שנותנת ביטוי לא רק לסביבת הקוד הפתוח ולקהילה שבה היא פועלת, אלא גם לערכיה הבסיסיים של החברה, שמטפחת תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה, שקיפות ואמון הדדי, יחד עם עבודת צוות והכרה בהישגים.

דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ו-Chief People Officer ברד-האט. צילום: יח"צ

דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ו-Chief People Officer ברד-האט. צילום: יח"צ

ברד-האט מבטיחים כי בכנס תוקדש תשומת לב מיוחדת גם לשיתוף משתתפי הכנס בחוויה.

האירוע הינו ללא תשלום, אך נדרשים רישום מוקדם באתר ואישור.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים