תוכן שיווקי
לקראת אירוע רד האט 12.11.18

היטאצ'י ונטרה ורד האט – פתרונות טכנולוגיים חדשניים משותפים

לקראת האירוע השנתי של רד האט, איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה העולמית, מספר על שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות

11/10/2018 10:55
איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

 ספר אודות החברה

"היטאצ'י ונטרה, חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו".

"החברה משלבת בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות של הלקוחות על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות".

 מה הם הנושאים או האתגרים שמעסיקים את לקוחותיכם השנה?

"השנה, לקוחותינו מתמודדים עם 3 אתגרים עיקריים: חיסכון והתייעלות במשאבים במטרה להפנות אותם לפיתוח יישומים אשר ישפרו את הרווחיות והיעילות של העסק שלהם; בחינה של מעבר לענן; וכניסת רגולציות ה-GDPR".

מה הם הפתרונות שאתם מספקים ללקוחות וכיצד משתלבים בהם טכנולוגיות ופתרונות של רד האט?

"להיטאצ'י ורד האט קיים שיתוף פעולה טכנולוגי בתחומים הבאים: אוטומציית תשתיות (Infrastructure Automation), תזמור שירותים (Service Orchestration) ותובנות קולקטיביות (Collective Insights)".

"תשתיות החומרה של היטאצ'י, ובעיקר עולמות אשר עושים שימוש ב- Unified Compute Platform (ר"ת UCP) של החברה למערכות ה-Open Stack של רד האט, מאפשרות ללקוחות להקים ענן פרטי ולייעל את הוצאות התשתית שלהם. לקוחות המעוניינים לייעל את פיתוח האפליקציות ולעבור לעולמות של Docker, יכולים לעשות זאת באמצעות פתרון Hitachi Storage Plugin for Container".

"כמו כן, כחלק מדרישות רגולציית ה-GDPR להגנה על מידע אשר נכנסו לאחרונה לתוקף באירופה ועתידות להיכנס בקרוב גם לישראל, יש צורך ביכולת חיפוש חכמה על מנת לזהות נתונים אישיים של הלקוחות".

"ניתן להיערך למימוש הרגולציה ב-2 היבטים: ביצוע שינוי אפליקטיבי המצריך היערכות משמעותית ותהליך בדיקות; ושינוי ברמת התשתיות. מדובר בתהליך קצר יחסית, אשר לא דורש שינוי אפליקטיבי. היטאצ'י ורד האט משתפות פעולה ברמת התשתית ומספקות פתרון המאפשר את הטמעת הרגולציה בצורה פשוטה".

הנושא המלווה השנה את כל אירועי Red Hat Forum בעולם הוא Ideas Worth Exploring. איזה רעיונות וכיוונים חדשים אתם מציעים ללקוחותיכם לחקור או לבדוק, ועל איזה רעיונות וכיוונים חדשים חושבים אצלכם?

"אנחנו מציעים לכל לקוחותינו לנסות לעבור לשלב שבו הם מפיקים תובנות מהמידע הרב אשר נצבר לאורך השנים במערכות האחסון, הגיבוי ומערכות נוספות בארגונם. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב של המידע המתקבל באונליין מסנסורים רבים כמו מצלמות, דוא"ל ועוד, יחד עם מידע אשר כבר קיים במערכות ה-CRM וה-ERP בארגון".

"בנוסף, אנו ממליצים לשלב מערכות בטכנולוגיית RPA (Robotic Process Automation) יחד עם בינה מלאכותית, דבר אשר יהפוך תהליכים – שעד כה היו ידניים – לאוטומטים ויסייע בהתייעלות וחיסכון בעלויות".
להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים