"השינוי הדיגיטלי ייחודי לכל ארגון – אבל מורכב לכולם"

"ארגונים נאלצים לבחור בחירות שלעיתים כרוכות בפשרה שעלולה לסכן אותם. הם נדרשים לחדשנות, כי היא זו שתביא אותם לבידול וליתרון תחרותי" אמר בראיון לאנשים ומחשבים שמוליק ענתבי, מנהל אזורי ב-VMware

שמוליק ענתבי, מנהל פעילות אזור MEE ב-VMware. צילום: יח"צ

"אנו בעיצומו של העידן הדיגיטלי. בתוכו, המסע לשינוי הוא ייחודי לכל ארגון – אבל מורכב ולא פשוט עבור כולם", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים שמוליק ענתבי, מנהל אזורי ב-VMware.

לדבריו, "טכנולוגיות חדשות צצות חדשות לבקרים בקצב מהיר יותר ממה שארגונים יכולים לספוג. זה מוביל לכך שהסביבות הטכנולוגיות הופכות למורכבות מאד וקשות לאבטח וקצב השינוי צפוי לעלות. ארגונים נאלצים לבחור בחירות שלעיתים כרוכות בפשרה, שעלולה לסכן אותם. הם נדרשים לחדשנות, כי היא זו שתביא אותם לבידול וליתרון תחרותי".

באחרונה קודם ענתבי לתפקיד מנהל בכיר בחברה לאזור MEE – אגן הים התיכון, מרכז ומזרח אירופה. במסגרת תפקידו זה הוא אחראי על כעשרים מדינות. הוא הקים את הסניף הישראלי של VMware ב-2007 ובחלוף השנים נוספו לישראל גם יוון קפריסין ומאלטה. מאז 2016 הוא דירקטור בכיר לאזור אגן הים התיכון. לפני ענקית הווירטואליזציה, ענתבי ניהל את מק'אפי ישראל ועבד בסיסקו, מוטורולה ותים.

"התחלתי ב-VMware ישראל לבד. קלטתי אנשים לסניף כשהמטרה היא להיכנס לכמה שיותר ארגונים, עם וירטואליזציה ברמת השרתים. במהלך העשור, הגידול בפעילות החברה בישראל – היה גבוה יותר מהגידול העולמי". לדבריו, "המעבר שלי למזרח אירופה – מרתק. אני נפגש עם תרבויות חדשות. מטרתי היא לשכפל את ההצלחה שלי בטורקיה, במדינות אירופאיות נוספות", אמר.

ענתבי הוסיף כי "בעבר דיברנו עם מנהלי תשתיות, היה לנו קושי להגיע למנמ"רים. כיום, כשחברה מכסה את כל הדטה סנטר הארגוני, השיח הוא ברמת מנכ"ל-מנמ"ר. אנו נמצאים בקרביים של הלקוח".

האתגר המרכזי הוא אסטרטגיה מרובת עננים

באחרונה, הוסיף ענתבי, "ארגונים מבינים שענן אחד לא יענה על צרכיהם ולכן האתגר המרכזי הוא אסטרטגיה מרובת עננים. מערך IT שלא יספק מענה גמיש לצרכים העסקיים, עם אבטחת מידע, הגנת הפרטיות וחוויית משתמש – ייכשל בתפקידו".

VMware, אמר ענתבי, "עונה על צרכי המנמ"ר ומאפשרת לו לצלוח את המסע לשינוי הדיגיטלי באופן מוצלח, עם בסיס חזק ויציב. ארגונים לא צריכים להתפשר. אנו מאמינים שלתוכנה יש את הכוח להשפיע על ארגונים ולשנות אותם. אנו עוזרים לארגונים לרתום את הטכנולוגיות החדשות לטובתם – בלא להפריע לתפעול השוטף שלהם. כך, ארגונים יכולים לאמץ חדשנות ולמנף את היתרון התחרותי שהיא מעניקה להם. אנו מיישמים את עקרונות האופטימיזציה, האוטומציה והחדשנות בתוכנה, כדי לעזור לארגונים לנהל טוב יותר את תשתית ה-IT והיישומים שלהם".

באחרונה, הוסיף, "הרחבנו את שיתוף הפעולה עם AWS, במסגרתו אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים להטמיע את התוכנות שלנו על תשתיות הענן הציבורי של AWS. זה מאפשר לארגונים להיות גמישים ולענות לאתגרי הקיבולת ועומסי המחשוב, ומניב חיסכון בעלויות התחזוקה".

השנה מונה הסניף הישראלי, בניהולו של אלי שקד, 11 שנות פעילות, וענקית הווירטואליזציה – 20 שנים להקמתה. הלקוחות בישראל נמנים על כלל מגזרי המשק, לרבות ארגונים ביטחוניים, המגזר הממשלתי, ארגוני טלקום, היי-טק ופיננסים. כך, אמר ענתבי, "היינו שותפים לבניית פלטפורמת בנקאות דיגיטלית עבור פפר, הבנק הנייד של בנק לאומי. פלטפורמת הליבה הבנקאית של Temenos – המאפשרת ללקוחות לנהל את כל הפעילות הבנקאית שלהם מהמכשיר הנייד – מיושמת בתשתית הענן של VMware".

"תפיסת הענן ההיברידי היא זו שתשלוט בארגונים בשנים הקרובות. היא תהיה תשתית המחשוב הנפוצה – בארגוני אנטרפרייז, בסטארט-אפים ובבתי תוכנה. עולם הרישות הארגוני יעבור מהפכה. החזון שלנו לעתיד הרישות, הוא שכבה של תוכנה מהדטה סנטר לענן ולקצה, המאפשרת להתחבר ולאבטח נתונים בלא קשר למיקומם. זאת, כשהאבטחה משולבת ישירות בפלטפורמה, והכל עם מיכון וניטור", אמר עוד ענתבי.

"פט גלסינגר מנכ"ל החברה אמר באחרונה כי VMware תשלב בעתיד בינה מלאכותית ולימוד מכונה בכל קווי המוצרים שלה. אנחנו מאמינים בשינוי החיובי שהטכנולוגיה יכולה להביא", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים