012-סמייל רישתה את 13 קניוני עזריאלי באינטרנט אלחוטי; ההיקף: מאות אלפי דולרים

הפרויקט כלל הטמעת ציוד טכנולוגי של סיסקו – מתגים, נתבים ומשדרים ● בין היתר הוטמעו בקר ייחודי לניהול יחידות ה-AP ומערכת לאיזון עומסים ● פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "כעת נעניק לבאי הקניונים חווית גלישה מתקדמת, איכותית ונוחה"

13 קניוני קבוצת עזריאלי רושתו באינטרנט אלחוטי לטובת מבקריהם במסגרת פרויקט שביצעה 012-סמייל. הפרויקט, שהחל לפני כמה חודשים והסתיים בימים אלה, מוערך בכמה מאות אלפי דולרים. המשתמשים יוכלו להתחבר לאינטרנט מכל מחשב או סמארטפון עם חיבור אינטרנט אלחוטי.

רונן סרור, מנהל לקוחות אסטרטגיים ב-012 סמייל, מסר כי בפרויקט הוטמע ציוד טכנולוגי של סיסקו (Cisco), הכולל מתגים, נתבים ומשדרים (Access Points). בחלק מהאתרים הוטמע גם בקר ייחודי לניהול יחידות ה-AP – מערכת לניהול כל רכיבי התקשורת שנמצאים בכל אחת מהקניונים.

בנוסף, ציין סרור, "הוטמעו גם מנגנונים מתקדמים של אבטחת מידע, לאור העובדה שהציוד של סיסקו כולל בתוכו מערכות אבטחה מתקדמות יותר יחסית לנקודות חמות שלא מתוצרתה, והפרדה בין משתמשים והגבלות גישה, בהתאם להגדרות הספציפיות של הלקוח".

תכונה נוספת שהוטמעה היא איזון עומסים. "אם בחלק אחד של הקניון יש עומס כבד", אמר סרור, "המערכת יודעת לנתב את העומדים כך שהגלישה תהיה מקסימלית לכל המשתמשים בו זמנית על ידי ניתוב הגלישה לראוטרים פחות עמוסים".

כנהוג בנקודות ציבוריות, הוקם פורטל ייעודי מעוצב לכל קניון, ובו מתאפשרת, לאחר אישור המשתמש, גלישה חופשית ללא מגבלות למבקרים במקום.

אורי וטרמן, מנכ"ל 012, אמר כי "בפרויקט הושקעה טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. במסגרת הפרויקט תעניק החברה גם תמיכה טכנית מלאה ורציפה במהלך כל השנה, ולקוחות המבקרים בקניוני עזריאלי ייהנו מחוויית גלישה מהירה ואיכותית".

פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ציין כי "קבוצת קניוני עזריאלי שמה לה למטרה לספק שירותים מתקדמים איכותיים למבקרי הקניונים. אנחנו שמים דגש על הפעילות הדיגיטלית, וכעת נעניק לבאי הקניונים חווית גלישה מתקדמת, איכותית ונוחה".

אירועים קרובים