פלאפון ופרטנר זכו במכרז ענק; יספקו לממשלה שירותי סלולר ומכשירים
החברות זכו במכרז בן מאות מיליוני שקלים שערך משרד האוצר, שמקיף כ-220 אלף משתמשים ובהם, בפעם הראשונה, גמלאי שירות המדינה ● פלאפון תספק שירותים ל-60% מהמנויים ופרטנר - ליתר ה-40%
פלאפון ופרטנר זכו במכרז לאספקת שירותי תקשורת סלולרית וציוד קצה עבור משרדי הממשלה, עובדי המדינה וגמלאיה – כך הודיע משרד האוצר היום (ה'). מדובר במכרז רחב היקף למשך שנים רבות, שמסדיר את הענקת השירותים למאות אלפי מנויים, בסכום של מאות מיליוני שקלים. את המכרז ערכו אנשי אגף החשב הכללי במשרד האוצר, באמצעות מינהל הרכש הממשלתי.
פלאפון זכתה במקום הראשון, ותספק שירותים ל-60% מהמנויים. פרטנר זכתה במקום השני, ותשרת את יתר ה-40%.
המכרז עתיד לשרת כ-220 אלף משתמשים, כולל כ-120 אלף גמלאים – שיוכלו, בפעם הראשונה, להצטרף להסדר בתחום הסלולר וליהנות מתנאים מועדפים.
אחד הרכיבים של המכרז הוא רציפות תפקודית גם בחירום – השירות שהחברות הזוכות יתנו יתבסס על שתי רשתות סלולר עצמאיות עם מערכי גיבוי. פלאפון ופרטנר מחויבות לעמוד בדרישות סייבר מחמירות ולתת מענה ייעודי לזמני חירום, כך שהשירות למשרדי הממשלה ולעובדים החיוניים יישמר בכל תרחיש.
כחלק מהמכרז, החברות יחויבו להציע חבילות דאטה בנפחים גדולים במיוחד, של עד 300 טרה-בייט; גלישה בחו"ל עם צבירה חודשית – עד 10 גיגה-בייט לחודש לעובד, עם אפשרות צבירה וניצול גמיש; מגוון של מכשירים עדכניים במחירים נוחים; רכיבים טכנולוגיים מתקדמים; שירות נפ"א (ר"ת נדידה פנים ארצית) על שלוש רשתות במקביל, לטובת מענה באזורים עם קליטה מוגבלת; MCPTT – תקשורת מבצעית מאובטחת (כמו מכשירי קשר) על גבי הסלולר, גם בעת עומסים; ו-"בועה סלולרית" פרטית – הפעלת רשת פרטית לכוחות הביטחון בשעת חירום, על בסיס התשתית הציבורית.
"חיזוק המוכנות של המדינה לחירום"
לפי משרד האוצר, "רכיבים אלה יובילו לחיזוק המוכנות של המדינה לחירום, לצד שדרוג השירות לעובדי וגמלאי המדינה, וכן חיסכון תקציבי משמעותי, תוך שמירה על איכות גבוהה".
לדברי החשב הכללי במשרד האוצר, רו"ח יהלי רוטנברג, "המכרז מביא ערך משמעותי וממצב את מדינת ישראל בחזית החדשנות גם בתחום הרכש הממשלתי. השירותים החדשים מביאים תועלת אמיתית – הן תפעולית והן תקציבית – למשרדי הממשלה ולעובדי הציבור, תוך חיזוק החוסן הלאומי בשגרה ובחירום".
אלון קינסט, מנהל מינהל הרכש הממשלתי, ציין כי "תוצאות המכרז מבטיחות מתן שירות איכותי לעובדי המדינה ולגמלאים שלה, והן יתרמו לקידום יכולות המשרדים ולהאצת החדשנות הטכנולוגית בממשלה".
מפלאפון נמסר כי "מדובר בהבעת אמון בשירות המצוין של החברה וביכולותיה הטכנולוגיות הגבוהות".
אבי דבורה, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים בפרטנר, אמר ש-"אחרי 18 שנים, פרטנר הופכת להיות חלק משמעותי מאספקת התקשורת למשרדי הממשלה, עובדי המדינה והגמלאים שלה. הזכייה מוכיחה את היכולות הגבוהות שלנו לספק שירותי תקשורת וטכנולוגיה מתקדמים ואמינים".











תגובות
(0)