תוכן שיווקי

שירותי eSIM בישראל? עכשיו יש!

שבוע אחרי שמשרד התקשורת הודיע כי יפעל לחייב את חברות הסלולר להפעיל שירות eSIM פרטנר, פלאפון, הוט מובייל וסלקום הודיעו תוך כמה ימים כי השיקו את השירות, שכבר היה קיים בטלזר וב-wecom

14/02/2024 14:33
מקל על ניוד. eSIM.

שבוע אחרי שמשרד התקשורת הודיע כי יפעל לחייב את חברות הסלולר להפעיל שירות eSIM וכמה שנים אחרי שהוא קיים כבר במדינות רבות בעולם, פרטנר, פלאפון, הוט מובייל וסלקום הודיעו תוך כמה ימים כי השיקו את השירות, שכבר היה קיים בטלזר וב-wecom.

פרטנר השיקה באופן רשמי שירות ה-eSIM למכשירי סלולר, שבאמצעותו ניתן להתנייד או להצטרף לחברה באופן מהיר ומכל מקום ללא צורך בכרטיס פיזי וללא תשלום נוסף. השירות זמין בתהליך דיגיטלי קצר ונגיש במיוחד דרך אתר פרטנר. קבוצת פרטנר משרתת כ-2.6 מיליון לקוחות סלולר ומחזיקה בנתח שוק של כ-25%.

אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר: "כחברה שמובילה חדשנות טכנולוגית, אנחנו גאים לספק ללקוחות שלנו את חווית המשתמש הטובה ביותר בסלולר. אנחנו ממשיכים להשקיע כל העת בתשתיות איכותיות ושירות מצוין על מנת להעניק ללקוחות שלנו יותר ערך".

גם פלאפון, שלה 2.5 מיליון מנויים, הודיעה לפני כמה ימים שהשיקה את שירות ה-eSIM בישראל. החברה מסרה, כי השימוש ב-eSIM "ייעשה ישירות באמצעות סריקת QR באתר החברה ללא צורך להמתין לקבלת כרטיס סים פיזי, או להתקשר לשירות הלקוחות ולדבר עם נציגי החברה. ההצטרפות היא פשוטה ומהירה, כשכל לקוח יכול להיכנס לאתר פלאפון, לבדוק אם מכשירו תומך בטכנולוגיה ולהצטרף בקלות ללא עלות נוספת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת גם להגדיר קווים נוספים על אותו מכשיר – דבר המיטיב בעיקר עם לקוחות עסקיים. לצד זאת תמשיך החברה לאפשר חיבור שעונים חכמים ל-eSIM בישראל ללא עלות".

סמנכ"ל השיווק של פלאפון, דרור בהט, ציין, כי "ל-35% מלקוחות הסלולר בישראל יש מכשיר התומך בטכנולוגיית ה-eSIM. בסקר שערכנו לאחרונה עולה, כי המודעות ל-eSIM עומדת על 63% מהציבור וכי-55% יעדיפו לבחור בחברה המציעה טכנולוגיה זו".

גם הוט מובייל הודיעה על השקת השירות למשתמשים בעלי מכשיר סלולרי תומך, שיוכלו להתחבר לרשת הסלולרית באמצעות קבלת קוד QR  בלבד וללא צורך בסים פיזי.

לפי ההודעה הרשמית של הוט, "כ-35% מכלל מכשירי הסלולר בישראל תומכים כיום בטכנולוגיית ה-eSIM עם קצב גידול שנתי של כ~25%, דבר שיאפשר למשתמשים רבים להתחבר לרשת הסלולרית בצורה פשוטה ומהירה יותר וללא צורך בהשגת כרטיס סים פיזי למכשיר".

סלקום גם היא הודיעה, כי הפעילה את השירות, המאפשר להצטרף לרשת שלה באמצעותו.

אירועים קרובים