סמסונג: רף חדש למצלמות סמארטפונים עם חיישן של 200 מגה-פיקסל

סמסונג הכריזה על מצלמה עם חיישן רזולוציה של 200 מגה-פיקסל, שקרוב לוודאי תשולב במכשיריה העתידיים, וקובע הישג חדש בשיפור האיכות של יכולת הפוקוס ולכידת תמונות בתנאי תאורה חלשים במצלמות של סמאטרפונים

Isocell HP1 - החיישן הראשון בתעשייה של 200 מגה-פיקסל. צילום: סמסונג 

סמסונג הכריזה על מצלמה עם חיישן רזולוציה של 200 מגה-פיקסל שקרוב לוודאי תשולב במכשיריה העתידיים.

החיישן העוצמתי, שהחברה מכנה Isocell HP1, הוא הטוב ביותר כרגע שיוצע בסמארטפונים וקובע הישג חדש בשיפור האיכות של יכולת הפוקוס ולכידת תמונות בתנאי תאורה חלשים.

לפי החברה, בחיישן ה-Isocell HP1 מוטמעת טכנולוגיית מיזוג פיקסלים, שהחברה מכנה ChameleonCell (תא-זיקית), שעושה שימוש במערך פיקסלים של שניים על שניים, ארבעה על ארבעה או מערך מלא – בתלות בסביבה. בתנאי תאורה חלשים, הופך החיישן לחיישן של 12.5 מגה-פיקסל באמצעות מיזוג של קבוצות של 16 פיקסלים סמוכים, וכפי שסמסונג מסבירה, הפיקסלים שנוצרים באמצעות הטכנולוגיה מסוגלים לספוג יותר אור שמיתרם לתמונות בהירות וברורות יותר בתנאי תאורה חלשים. בנוסף, החברה מציינת, כי בתנאי תאורה בהירים, החיישן לוכד תמונה בהפרדה אולטרה-גבוהה.

לצילום וידיאו, החיישן מאפשר וידיאו של 8K עם 30 מסגרות לשנייה, וכדי להפחית את הרזולוציה ל-50 מגה-פיקסל, הוא מאחד ארבעה פיקסלים שכנים ללא צורך לחתוך או להקטין את הרזולוציה של המסגרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים