גוגל תפסיק לתמוך במכשירי Andoid ישנים ושולחת את הצרכנים לשדרג מכשיר (בערך)

שירותי גוגל העיקריים יפסיקו לפעול במכשירים עם גירסאות Andoid ישנות ● הודיעה כי תפסיק לתמוך במכשירים בעלי גירסה 2.3.7 ומטה של מערכת ההפעלה

אבטחה משופרת ב-Android 12

בעלי סמארטפונים עם מערכת ההפעלה Android בגירסאות ישנות ייאלצו להחליף את מכשירם בקרוב, אם הם רוצים להמשיך לצרוך את השירותים האלה בדרך שהם רגילים אליה. הסיבה: גוגל תפסיק לתמוך במכשירים בעלי גירסאות ישנות של אנדרואיד – החל מגירסה 1.0 ועד גירסה 2.3.7.

באימייל ששלחה למשתמשים בעלי גירסאות ישנות אלה, הודיעה גוגל כי החל מ-27 בספטמבר לא יוכלו המכשירים הללו להיכנס לאפליקציות שונות שלה, כמו Gmail, יו-טיוב, חנות Play ו-Drive. הפסקת התמיכה במכשירים עם גירסאות ישנות מיועדת לשפר את האבטחה של המשתמשים, מציינת גוגל.

כדי להמשיך ולהשתמש בשירותים האלה באפליקציות הייעודיות שלהם יהיה על המשתמשים לשדרג לגירסת 3.0 של מערכת ההפעלה או לגירסאות מאוחרות יותר – ולצורך כך הם ייאלצו לשדרג את המכשיר שלהם.

מי שלא משדרגים את המכשיר יוכלו בכל זאת לצרוך את השירותים האלה ונוספים, אבל לא דרך האפליקציות  – הגישה אליהם תתאפשר באמצעות Google Search בדפדפן האנדרואיד במערכות ההפעלה הישנות, שעדיין לא היה Chrome, וימשיך לתפקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים