לא מחרים: צה"ל מאריך את חוזה שירותי הסלולר עם סלקום

החוזה מ-2012, שבמסגרתו מספקת סלקום שירותי סלולר לעשרות אלפי אנשי צה"ל ומערכת הביטחון, מוארך בעוד שנתיים תמורת 50 מיליון שקלים ● נראה שהמחאה הציבורית וגל הניתוקים לא השפיעו על הקודקודים בקרייה

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

בעוד שרבים בציבור החליטו להתנתק מסלקום בעקבות עצרת הדו קיום שקיימה במהלך ימי מבצע שומר החומות, משרד הביטחון החליט להאריך בשנתיים נוספות את החוזה שלו מול החברה לאספקת שירותי סלולר לצה"ל. היקף העסקה לא נמסר, אולם מוערך בשוק ב-50 מיליון שקלים.

במסגרת החוזה החדש, שנחתם לפני ימים אחדים, סלקום תעניק את השירות לעשרות אלפי אנשי צה"ל ומשרד הביטחון גם בשנתיים הבאות.

ההסכם הראשון בין סלקום למשרד הביטחון נחתם ב-2012 לשש שנים. ב-2018 הוא הוארך בשלוש שנים נוספות וכעת, אמור, הוא מוארך שוב. את מהלך חתימת הארכת ההסכם הוביל אגף הלקוחות העסקיים בקבוצת סלקום, בניהולו של נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים וחבר הנהלת החברה. אמסלם אמר כי "הבחירה של צה״ל בסלקום כספקית שירותי התקשורת שלו ממחישה את רמת השירות הגבוהה שאנחנו מציעים ואת הבעת האמון של צה״ל בנו ובמענה שלנו לצרכי אנשיו. הארכת ההסכם תאפשר לעשרות אלפי מנויי צה"ל בסלקום ליהנות מתנאים טובים תחת קורת גג אחת".

סלקום סבלה בחודש שעבר מגל של ניתוקים בעקבות הפגנה למען דו קיום שקיימו עובדי החברה, בגיבוי ההנהלה, על רקע המהומות בין ערבים ליהודים בערים המעורבות – הפגנה שזכתה לגיבוי ההנהלה. הדבר קומם רבים בציבור, לרבות אישים פוליטיים כמו ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, שקראו להחרים את החברה.

יצוין שלמרות ההודעה על הארכת ההסכם עם משרד הביטחון, מניית סלקום יורדת היום אחר הצהריים בבורסה בתל אביב בכ-1.5%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים