איזה "סוד" מסתתר בלוגו של מכשיר ה-iPhone 12?

שינוי בהגדרות המכשיר מאפשר לבצע פעולות שונות - ופונקציונליות בהחלט - באמצעות לחיצה כפולה או משולשת על גב המכשיר, לרבות על הלוגו

אתם שומעים? יש תכונה חדשה ושימושית ב-iPhone 12. צילום: BigStock

הלוגו בחלק האחורי של טלפוני ה-iPhone 12 החדשים הוא לא רק קישוט, כך מתברר: לחיצה פעמיים או שלוש פעמים על גב המכשיר מאפשרת שימושים יישומיים בחיי היום יום. אלא שלפני כן יש לעשות שינויים קטנים בתפריט ההגדרות במערכת ההפעלה שהוא מבוסס עליה, ה-iOS 14.

ה-iPhone החדש הושק בחודש ספטמבר וכולל שלל שינויים. אחד מהם, ופחות מדובר, הוא תכונה חדשה בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, שיכולה לזהות את החיישן שנמצא בחלק האחורי של המכשיר. התכונה הזו מכונה Back Tap והיא מאפשרת להשתמש באזור של הלוגו לביצוע פונקציות שונות.

איך עושים את זה? בהגדרות, ניתן לבחור מה יקרה כשמבצעים נקישה כפולה או משולשת. המשתמש יכול לקבוע עבור כל אחת מהאפשרויות הללו שתבצע פעולה מערכתית אחרת: צילום תמונת, שינוי עוצמת הקול, נעילת המכשיר, פתיחת מערך ההגדרות, הצגת ההתראות ועוד.

האפשרות הזו קיימת כעת בכל מכשיר שנתמך בידי iOS 14, ורק צריך לעמוד על המקום המדויק שבו הוא מזהה את האפשרות לנקישה הכפולה והמשולשת – ורוב הסיכויים שזה יהיה בסביבות הלוגו.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חן

    כותרת מטעה, זה לא רק באיפון 12 חבל.. וכן, ראיתי שכתבתם את זה בסוף הכתבה.

  2. אנדי

    יום יבוא ותלמד לכתוב באמת, או לערוך כתבה טכנית. אתה יודע, כזאת עם צילום מסך, או לפחות הסבר מינימלי איך להפעיל את זה. בינתיים חוץ מקליק בייט ללא שום הסבר בצורה הכי אפרורית שניתן, לא ממש תרמת כלום.

  3. מידד

    הכתבה לא מדוייקת. לא מדובר במאפיין של אייפון 12, אלא של מערכת ההפעלה iOS 14 . וניתן לממש את הנקישות על גב האייפון גם באייפון 11, אייפון איקס ואייפון שמונה. אגב. בכל מקום בגב האייפון. לא רק על סמל התפוח

  4. לביא

    ממש לא סוד חדש ופעיל כבר על האייפון 8 אצלי....

אירועים קרובים