קנסות לחברות התקשורת: לא מגינות על קטינים מתכנים פוגעניים באינטרנט

שר התקשורת, יועז הנדל: "אגף הפיקוח במשרד שלח היום מכתבי כוונה טרם הטלת עיצומים כספיים בסכומים משמעותיים לחברות התקשורת, שלצערנו הפרו לכאורה את הוראות רשיונן בכך שלא הציעו למנויים, את שירותי הסינון מפני אתרים ותכנים פוגעניים בחינם"

שר התקשורת, יועז הנדל

משרד התקשורת הודיע לשמונה חברות תקשורת על כוונתו להטיל עליהן עיצום כספי בשל הפרת הוראות הנוגעות להגנה על קטינים מפני אתרים ותכנים פוגעניים באינטרנט.

"אגף הפיקוח במשרד שלח היום מכתבי כוונה טרם הטלת עיצומים כספיים בסכומים משמעותיים לחברות התקשורת שלצערנו הפרו לכאורה את הוראות רשיונן בכך שלא הציעו למנויים, באמצעות נציגיהן, את שירותי הסינון מפני אתרים ותכנים פוגעניים בחינם. המשרד ימשיך במאמץ להגברת המודעות בקרב הציבור לנושא חשוב זה ובד בבד לוודא כי חברות התקשורת מקיימות את ההוראות״, ציין שר התקשורת, יועז הנדל.

עוד אמר השר, כי "ההגנה על יקירינו היא בנפשנו, הסכנות ברשת הן רבות, ובפרט לקראת פתיחת שנת הלימודים אני מבקש מההורים להיות ערניים. חשוב לדעת, כי על החברות חובה להציע שירותי סינון מפני אתרים ותכנים פוגעניים בחינם, אך במקביל על המנויים להקפיד לדרוש את המגיע להם ולעשות שימוש בשירותי סינון אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים