סקרנים לגבי Nokia 9 PureView? כך הוא ייראה

'פרח' צילום מאחור עם חמש מצלמות, מבזק LED וחיישן מיקוד עצמאי, סוללה התומכת בטעינה מהירה בתקן QC 3.0 ומציעה נפח עבודה של 4,150mAh, חיישן טביעות אצבע מתחת למסך, מסך בגודל 5.99 אינץ' ועוד ● Nokia 9 PureView נחשף לאיטו לציבור ומעורר ציפיות גדולות

Nokia 9 PureView. צילום: יח"צ

Nokia 9 PureView הוא כנראה אחד המועמדים לתפוס את מירב תשומת הלב מבין המכשירים שיציגו החברות השונות בתערוכת MWC 2019 שתערך בסוף החודש בברצלונה.

המכשיר, שכבר עורר ציפיות רבות, נחשף במלואו בימים אלו באתר 9mobiles. האתר הציג את תמונות היחצ"נות הראשונות שמתכננת היצרנית HMD Global לשלוח לעולם, והוא מציג למעשה את כל העיצוב של המכשיר, על כל הפרטים הקטנים – ובעיקר כמובן את 'פרח' הצילום מאחור עם חמש מצלמות, מבזק LED וחיישן מיקוד עצמאי.

ארבע מהמצלמות הללו, המבוססות על עדשות של חברת הצילום צייס, צבעוניות עם חיישנים בגודל של 16, 8 ו-5 מגה-פיקסלים והחמישית היא מצלמה מונוכרום שאמורה להוסיף עוד פרטים לתמונה הסופית.

כמו שאפשר לראות, Nokia 9 אמנם לא יגיע עם מגרעת מקדימה אבל כן עם שוליים יחסית רחבים למעלה ולמטה, וזאת למרות שהחברה בחרה לשבץ את חיישן טביעות האצבע מתחת למסך.

המכשיר דומה בעיצובו ובצבעיו לשאר המכשירים שהשיקה החברה עד היום, וכמו תמיד, נראה שבחברה בוחרים לעשות הכל בצעדים קטנים יחסית.

המסך יהיה בגודל 5.99 אינץ' ברזולוציית +FHD. המערכת על שבב היא מערכת הדגל של 2018, ה-Snapdragon 845, וב-HMD בחרו לצייד את המכשיר ב-6/128 גיגה-בייט זיכרון.

הסוללה, התומכת בטעינה מהירה בתקן QC 3.0, מציעה נפח עבודה של 4,150mAh. גרסת מערכת ההפעלה אמורה להיות Android One 9 היישר מהקופסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים