פרטנר תציע את אמזון פריים וידיאו ללקוחות הטלוויזיה שלה

האפליקציה תותקן על הממיר של מנויי פרטנר TV בימים הקרובים וכדי לקבל את השירות, הם יצטרכו להתקשר עם אמזון ישירות ● המחיר: שלושה דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ושישה דולר לחודש לאחר מכן

אמזון פריים וידיאו - וכמה מהסדרות הבולטות שהשירות מציע. בימים הקרובים אצל לקוחות פרטנר TV

פרטנר TV מתרחב: נוסף על שיתוף הפעולה עם נטפליקס (Netflix), הודיעה החברה היום (א') כי לקוחות שירות הטלוויזיה שלה יקבלו גישה ישירה מהממיר לשירות הסרטים של אמזון – אמזון פריים וידיאו. זהו ההסכם הראשון בישראל בתחום בין אמזון לחברה כלשהי, ולפי פרטנר השירות הראשון בעולם שתומך באפליקציה של חברת הענק על גבי ממיר אנדרואיד TV.

השירות החדש יוצע באמצעות אפליקציה, שתכלול אלפי כותרים ושתותקן אוטומטית באזור האפליקציות המומלצות בממיר בימים הקרובים. לקוחות שמעוניינים להשתמש בשירות ירכשו אותו ישירות מאמזון תמורת שלושה דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ושישה דולר לחודש לאחר מכן.

אמזון פריים וידיאו נכנס לישראל בשלהי 2016, אולם פרטנר היא החברה הראשונה שחותמת עם אמזון על הסכם להכללתו בממיר שלה. זאת, לצד נטפליקס, שפרטנר מציעה את השירות שלה כבר מזה זמן – ובחינם למשך חצי השנה הראשונה.

"פרטנר TV, שירות הטלוויזיה עם קצב הגידול המהיר בישראל, נבחר על ידי אמזון פריים וידאו להיות שירות ה-OTT הראשון בעולם שמציע את האפליקציה על גבי ממיר אנדרואיד TV", אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר.

טים לסלי, סגן נשיא אמזון פריים וידיאו אינטרנשיונל, ציין כי "מהיום, מנויי פריים וידאו יכולים לצפות בנוחות בכל סדרות הטלוויזיה והסרטים שבאפליקציה על גבי ממירי פרטנר TV".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים