בשורה לשכחנים: Google Maps תזכיר לכם איפה חניתם

אם גם אתם שוכחים לפעמים איפה חניתם, מעכשיו אפשר להיות רגועים ולהסתמך על כלי המפות של גוגל ● רק מקישים על הנקודה הכחולה באפליקציה והיא כבר תגלה לכם את מיקום החנייה

Google Maps

גוגל (Google) הציגה שלשום (ג') תכונה חדשה של כלי המפות שלה, Google Maps, שיסייע לכם לשחזר היכן חניתם במקרה ששכחתם.

מדובר בתכונה קלה ויעילה כל כך, שלא ברור למה רק כעת אנחנו זוכים לקבל אותה.

התכונה מוטמעת הן בגרסת האנדרואיד (Android) והן בגרסת ה-iOS של האפליקציה. בטלפוני אנדרואיד, כל שעליכם לעשות הוא להקיש על הנקודה הכחולה וללחוץ על "שמור את החנייה", כדי להוסיף את הנ"צ של מקום החנייה שלכם למפה. לאחר שתעשו כך תופיע על גבי המפה תווית שתזהה את המקום שבו עזבתם את המכונית.

בנוסף, ניתן להקיש על התווית בכדי להוסיף פרטים כמו מספר הבית המדויק שלידו הרכב חונה, תמונה של מקום החנייה המלבב שתפסתם וכן את משך הזמן שבו תוכלו להישאר בחנייה זו לפני שתוקף המונה, הכרטיס הרגיל או הנטען, או יישום החנייה שלכם פג. אם תורו לה, האפליקציה אפילו תזכיר לכם רבע שעה לפני המועד שבו עליכם לחדש את אמצעי התשלום. לנוחותכם, ניתן לשלוח את מיקום החנייה לחברים או לקרובים שלכם.

ב-iOS: האפליקציה יודעת לזהות את המיקום לבד

השימוש בכלי בניידים מבוססי iOS כמעט זהה: פשוט הקישו על הנקודה הכחולה ובחרו "הגדר כמיקום החנייה". משם תוכלו להקיש על תווית החנייה, בכדי לשתף אותה עם חברים או להציג תמונות של האזור שבו העמדתם את רכבכם.
כלי המפות של גוגל ב-iOS מציע גם תכונת זיהוי אוטומטי של חנייה – אופציה שעשויה להקל עליכם את החיים עוד יותר, אם תבחרו להגדיר אותה. מה שעליכם לעשות הוא לחבר את האפליקציה למכונית שלכם באמצעות USB אודיו או בלוטות' (Bluetooth). או אז, מקום החנייה שלכם יתווסף באופן אוטומטי למפה בעת ניתוק ויציאה מהרכב – כך הסביר מנהל המוצר Google Maps, ג'ף אלברטסון, בבלוג של החברה.

העדכון הנוכחי מגיע לאחר שבינואר הציגה גוגל תכונת בטה חדשה במפות, שמספקת למשתמשים דיווח על מצב החנייה ליד היעד המבוקש שלהם, כך שיוכלו להיות מוכנים נפשית או לבצע החלטות טקטיות, אם היצע החנייה מוגבל.

יצוין ש-Waze, שנמצאת בבעלות גוגל, כבר כוללת את את האפשרות "היכן החניתי" וגם אפשרות לבירור "היכן לחנות?" – שיכולה לעזור לכם לאתר מקומות חנייה פנויים בסביבת היעד שלכם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים