דיגיתל: עיריית תל אביב השיקה אפליקציה לתושבי העיר

דיגיתל היא אפליקציה מבוססת מיקום, שפותחה על ידי מרכז התמחות המובייל של מטריקס ומאפשרת חיפוש מקומות חנייה פנויים, חניונים פתוחים וזוגות אופניים זמינים ● עוד מציע היישום מידע על אירועים מיוחדים ואפשרות לדווח למוקד העירוני על מפגעים

תושבי תל אביב-יפו לא יצטרכו עוד להתקשר או לגלוש דרך המחשב במטרה לדווח על מפגע למוקד העירוני: עיריית תל אביב-יפו השיקה אפליקציה בשם דיגיתל, שמאפשרת להם לעשות את כל זאת דרך המכשיר החכם שלהם.

האפליקציה פותחה על ידי מרכז התמחות המובייל של מטריקס והתכנים המופיעים בה הם בשיתוף פעולה של העירייה עם אתר עכבר העיר. היא מהווה חלק משורת צעדים שהעירייה עושה בתחום הדיגיטל בשנתיים האחרונות.

באמצעות האפליקציה מבוססת המיקום והמודול המכונה "סביבי" יוכל כל תושב לאתר את המידע שהוא רוצה, בהתאמה למיקום הפיזי שלו בעיר, בכל רגע נתון. כך, הוא יוכל לראות היכן יש באזור בו הוא נמצא מקומות חנייה פנויים, חניונים פתוחים, זוגות אופניים זמינים, שבילי אופניים, מקלטים, מסעדות ובתי קפה. האפליקציה גם תאפשר לו להתעדכן על אירועים מיוחדים, למצוא מוסדות תרבות, אומנות ופנאי, לראות אילו סרטים מציגים בבתי הקולנוע בעיר ועוד.

בנוסף, התושב יוכל לדווח באמצעותה על מפגעים למוקד 106, לשלוח תמונה של המפגע ואף לצפות בסטטוס הדיווחים הקודמים שהעביר. כמו כן, היא כוללת מידע על שלל מוקדי השירות העירוניים, כולל שעות פעילות של נציגי שירות, זמני המתנה בטלפון ועוד.

האפליקציה פועלת כרגע בגרסה ראשונית בלבד. מהעירייה נמסר, כי בעתיד ישולבו בה אלמנטים נוספים, דוגמת תשלומים, מגוון שירותים לעסקים וכרטיס חכם.

אירועים קרובים