גאדג'Time: זה SSD? לא, זה כרטיס זיכרון

כרטיס זיכרון מהיר, Premier Extreme SDXC SD7.0, של ADATA - מהיר פי 8 בהשוואה לכרטיסי זיכרון מסוג UHS-I SD, כולל קוד לתיקון שגיאות כדי להבטיח את דיוק הנתונים, עמיד למים, עמיד בפני זעזועים ועוד

ADATA Premier Extreme SD7.0 - הכי מהיר בעיר.

ההבדלים בין אחסון מבוסס SSD פנימי לבין כרטיס זיכרון חיצוני, ולא משנה אם בתצורת SD או misroSD, היה עד לאחרונה ממש ברור לחלוטין. זה התקן מהיר שטס במהירות הכי גבוהה שיש, וזה התקן אחסון שהיתרון שלו הוא לא המהירות, אלא יכולת הניוד הקלה, במיוחד אם רוצים להעביר אותן בין מכשירים שונים – מחשב נייד, מצלמה מקצועית או טלפון. אתם יודעים מה, גם התקן SSD חיצוני נחשב להרבה יותר מהיר מכרטיס SD.

אבל כמו שלמדנו כבר בעולם הטכנולוגי החומרתי, טשטוש גבולות זה משהו כמעט מחויב המציאות. השאלה היא לא אם זה יקרה, אלא מתי, והמתי בהיבט הזה הגיע עם ההכרזה של ADATA על כרטיס זיכרון חיצוני בשם Premier Extreme SDXC SD7.0 Express.

לפי החברה, הכרטיס, שמצויד בבקר מהיר בשם SMI SM2708AB, הוא הראשון מסוגו שעבר תוכנית אימות שמאשרת כי הוא עומד בתקני הממשק הקפדניים של SDA לביצועים ואמינות, והוא גם מציע תמיכה ב-PCIe Gen3x1 ו-NVMe כדי לספק ביצועי קריאה וכתיבה במהירות של 700/800 מגה-בייט/לשנייה שם לפי ADATA יותר מהירים פי 1.5 מכונני SSD בחיבור SATA. בנוסף, בהשוואה לכרטיסי זיכרון UHS-II SD וכרטיסי UHS-I SD, הוא מהיר פי 2.7 ופי 8, בהתאמה.

הוא מתאים לצילומי וידיאו באיכות 4K ואז להקרנה ישירה ממנו במחשב, והוא כולל קוד לתיקון שגיאות כדי להבטיח את דיוק הנתונים. ויותר מזה, הוא עמיד למים, עמיד בפני זעזועים, עמיד בפני רנטגן, עמיד בפני חשמל סטטי, ונבדק לפעול בצורה מיטבית בטמפרטורות גבוהות ונמוכות.

הוא יוצע בשוק בפועל בנפחים של 256 ו-512 גיגה-בייט, שהם נפחים של כונני SSD שמגיעים ברוב המחשבים הניידים שמוצעים כיום בשוק. המחיר טרם פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים