גאדג'Time: לפנק את הילדים (טוב, לא רק) עם רמקול משחקים

רמקול המשחקים החדש UltraGear של LG יגיע לארץ באוקטובר, ויציע צלילים תלת ממדיים, מיקרופונים מובנים, שעשועי תאורה ועוד

בקרוב בארץ. רמקול משחקים UltraGear GP9 של LG. צילום: יח"צ

לא יודע מה איתכם, אבל המחשבות על סגר נוסף שמתקרב לא נוטשות אותי לאחרונה. סגר נוסף, לימודים מרחוק, לא משנה איך יקראו לזה, אבל נראה שהילדים שוב יבלו זמן רב בבית. וילדים בבית יותר זמן זה גם אומר, כמעט במתאם ישיר, יותר משחקים עם המחשב והקונסולות – ואם לא הם – בסדר להודות שזה אתם. פעם היה מוזר לספר על אנשים מבוגרים שמשחקים במחשב, היום זה מוזר אם אתה לא.

אם אתם רוצים לפנק, את הילדים, כמובן, תוכלו להציע להם את רמקול המשחקים החדש UltraGear GP9 של LG, שיגיע לשוק הישראלי באוקטובר, לקראת עונת החגים הגלובלית.

לפי החברה מדובר ברמקול שמספק קולות וצלילים תלת ממדיים, שאופפים את השחקנים שיושבים מולו, בין אם הם משחקים במחשב או בקונוסלה, כאמור. הוא יגיע גם עם מיקרופונים איכותיים מובנים, כדי לאפשר לשוחח עם הקבוצה או עם הצופים ללא צורך במיקרופון ייעודי, ויש גם אלגוריתמים פנימיים, שעוזרים להתאים את החוויה למשחק שאותו משחקים, באופן מקיף, וירטואלית. ואם כן רוצים להשתמש באוזניות, הרמקול תומך ב-DTS: X, כדי לספק צליל היקפי ברמה של 7.1 ערוצים.

יש גם כמה שעשועי תאורה וצבע המבוססים על RGB, ויש כמה אפשרויות חיבור, אבל עדיין אין מחיר. הוא ייקבע כשהרמקול יגיע בפועל לארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים