גאדג'Time: מיני מקרן לייזר נייד – קטן וקל אבל חכם כמעט כמו גדול

Epson EF-11 שהושק באחרונה בישראל מסוגל להקרין תמונה בגודל של עד 150 אינץ', לצד תכונות נוספות, כמו שיתוף תוכן ממקורות רבים, תיקון עיוותים, איכות בהירות גבוהה ועוד

מיני מקרן לייזר נייד EF-11 של אפסון. צילום: יח"צ

בדרך כלל, כשחושבים על מקרן חושבים על דבר גדול, שמחובר לשולחן ולחשמל, ואם צוללים עמוק לזיכרונות, משהו שהשרת של בית הספר מביא על עגלה מיוחדת לאולם כדי להקרין משהו כזה או אחר לתלמידים.

אבל בשנים האחרונות, לצד השיפור האיכותי מאוד ברמות של הלייזרים המיועדים לשימוש ביתי עד מסחרי, כולל יצירת מיצגי אומנות מדהימים, צומח לו מיני ענף של מקרנים זעירים, וגם אם לא כולם איכותיים, גם בהיבט זה יש שיפור משמעותי.

אחד המקרנים המעניינים מהסוג הזה שהושקו לאחרונה בישראל הוא ה-EF-11 של אפסון: מיני מקרן לייזר נייד ואלחוטי, שמסוגל להקרין תמונה בגודל של עד 150 אינץ' – הרבה יותר ממה שמציעה טלוויזיה ממוצעת בבית. מדובר במקרן שמשקלו 1.2 ק"ג בלבד ואורכו בסך הכל 18 ס"מ, כך שקל מאוד למצוא לו מקום בכל פינה.

הוא מאפשר שיתוף תוכן ממקורות רבים, כמו טלפונים, מחשבים ניידים וגם קונסולות משחק, והוא גם מציע תכונות כמו תיקון עיוות טרפז קל, ועד 10 שנים ללא צורך בתחזוקה. יש גם רמקולים מובנים וגם תמיכה בבלוטות' לחיבור רמקולים חיצוניים. בנוסף, לפי החברה, טכנולוגיית ה-3LCD מפיקה אור לבן וצבעוני גבוה במידה שווה, וכתוצאה מכך מתקבלות תמונות נאמנות למקור ועשירות בצבע הבהירות עד פי שלושה בהשוואה למקרני DLP עם שבב יחיד.

המחיר: 4,850 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים