קיידנס רוכשת את Tensilica תמורת 380 מיליון דולרים

הרכישה תסייע להרחבת תיק מוצרי ה-IP של קיידנס עם יחידות עיבוד dataplane מתכנתות, המותאמות באופן מיוחד לעיבוד אותות ונתונים משובצים עבור יישומים בבית, בתעשיית הבידור והמידע, בתשתיות רשת וביישומים אלחוטיים ניידים ● סיימון סיגרס, נשיא ARM: "הרכישה תהיה צעד חיובי עבור התעשייה כולה"

קיידנס (Cadence), הפועלת בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה היום (ד') על הסכם סופי לרכישת Tensilica מתחום ה-IP לעיבוד Dataplane, תמורת כ-380 מיליון דולרים במזומן. בכוונת הרוכשת לממן את העסקה באמצעות המזומנים שבקופתה, המסתכמים בכ-30 מיליון דולרים, ומכשירי אשראי קיימים.

הרכישה תסייע להרחבת תיק מוצרי ה-IP של קיידנס עם יחידות עיבוד dataplane מתכנתות, המותאמות באופן מיוחד לעיבוד אותות ונתונים משובצים עבור יישומים בבית, בתעשיית הבידור והמידע, בתשתיות רשת וביישומים אלחוטיים ניידים.

ליפ-בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס, אמר כי "באמצעות Tensilica נוכל לספק למתכננים פתרונות SoC טובים יותר שיאיצו את הפיתוח של מוצרים חדשניים וייחודיים, במקביל לקיצור זמן היציאה לשוק".

ג'ק גואג', נשיא ומנכ"ל Tensilica, ציין כי "ההצטרפות לקיידנס תספק פלטפורמה רחבה יותר שתקדם את אסטרטגיית פיתוח המוצרים וקשרי הלקוחות. בנוסף, נוכל להאיץ את פיתוח והטמעת תת-מערכות ה-IP במקביל להספקת מערכת תמיכה גדולה יותר ללקוחותינו".

"הרכישה של Tensilica על-ידי קיידנס תהיה צעד חיובי עבור התעשייה כולה", אמר סיימון סיגרס, נשיא ARM. "אנחנו מצפים בהתלהבות להרחבת שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם קיידנס, במטרה לאפשר ללקוחותינו להמשיך להביא אל השוק מוצרים נהדרים".

אירועים קרובים