BCI הטמיעה מערכת Or-Bit במכללה האקדמית לחינוך גורדון בחיפה; ההיקף: 300 אלף שקלים

הפתרון שהוטמע הינו מערכת ניהול אקדמי הפועלת בטכנולוגיית ווב ● במסגרת ההטמעה יישמה BCI, בין היתר, את המודולים: שיווק, מינהל סטודנטים, כספים, שירותי למידה והוראה וממשקים לגורמי חוץ

חברת BCI – בראב מחשבים ישראל השלימה באחרונה פרויקט הטמעת מערכת Or-Bit – מערכת ניהול אקדמי הפועלת בטכנולוגיית ווב – במכללה האקדמית לחינוך גורדון בחיפה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו ב-300 אלף שקלים.

במסגרת הטמעת המערכת יישמה BCI, בין היתר, את המודולים: שיווק, מינהל סטודנטים, כספים, שירותי למידה והוראה וממשקים לגורמי חוץ.

יוחאי בראב, סמנכ"ל מינהל ב-BCI, אמר ש-"המעבר לטכנולוגיית מיחשוב ענן מאפשר שינוי סדרי עולם, פשוטו כמשמעו. במציאות בה כל סטודנט מחזיק בכיסו iPod, iPhone או טלפון חכם אחר, לא ניתן להמשיך להתנהל בסביבות של תוכנות חלונות (Windows) מיושנות".

אורי איילון, אחראי המיחשוב במכללה, אמר ש-"בחרנו במערכת ה-Or-Bit של BCI לאחר סקר שוק מקיף ובדיקות. המערכת ידידותית למשתמש, מקצרת את תהליכי העבודה וחשוב מכל – מקלה על התקשורת עם הסטודנטים ומאפשרת מתן שירות טוב יותר. השימוש במיחשוב ענן מאפשר לנו לחסוך את כל פעולות הגיבוי התחזוקה, עדכון הגרסאות ושירות, אותן מבצעת BCI בעצמה, על שרתיה המאחסנים את המערכת".

BCI

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים