מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בקבוצת מנרב; ההיקף: שני מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה המערכת בכ-20 אתרים מבוזרים ברחבי הארץ וכ-150 איש יעשו בה שימוש ● במהלך היישום שולבו מודולים שפותחו על ידי מידעטק וביניהם ניהול חוזים, ניהול חשבונות חלקיים, ניהול בקרה פרויקטלית, תזרים מזומנים פרויקטלי, ניהול שינויי דיירים, משכנת וניהול נכסים מניבים ● מודולים אלו שולבו על ידי מידעטק יחד עם שאר המודולים בפריוריטי שהוטמעו במנרב וביניהם מודול ניהול הפרויקטים, רכש, ניהול יצור ומלאי, תמחיר, כספים, משאבי אנוש ועוד.

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת פריוריטי בקבוצת מנרב, חברה בורסאית הפועלת במספר תחומים, ובהם ביצוע עבודות קבלניות לבנייה במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, הפעלת מפעלים לייצור ועיבוד קונסטרוקציות פלדה ולייצור אלמנטים טרומיים, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים ועוד. קבוצת מנרב פועלת באמצעות שש חברות בנות: מנרב אחזקות, מנרב הנדסה ובניין, מנרב פרויקטים, מפעל טרומי, מפעל פלדה, מפעל פלסטיקה ובית קירור. היקפו של הפרויקט לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-2 מיליון שקלים.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, ציינה כי הפרויקט כלל את יישום המערכת בקרב כ-150 משתמשים ובכ-20 אתרים מבוזרים ברחבי הארץ. לדבריה, "במהלך היישום שולבו מודולים שפותחו על ידי מידעטק וביניהם ניהול חוזים, ניהול חשבונות חלקיים, ניהול בקרה פרויקטלית, תזרים מזומנים פרויקטלי, ניהול שינויי דיירים, משכנת וניהול נכסים מניבים. מודולים אלו שולבו על ידי מידעטק באינטגרטיביות מלאה יחד עם שאר המודולים בפריוריטי שהוטמעו במנרב וביניהם מודול ניהול הפרויקטים, רכש, ניהול יצור ומלאי, תמחיר, כספים, משאבי אנוש ועוד".

לדברי חיים קמחי, מנמ"ר קבוצת מנרב, "היישום המוצלח של מערכת פריוריטי בתוך תקופה קצרה יחסית, על שלל המודולים שבה, הן אלה שבחבילה הסטנדרטית והן אלה שהותאמו לצרכי קבוצת מנרב, מהווה הישג אדיר בכל קנה מידה. במיוחד לאור ההטרוגניות של פעילויות הקבוצה, מורכבותן ופרישתן המבוזרת באתרים השונים בארץ. יישום כה משמעותי ומורכב לא היה יכול להתבצע כמובן ללא התגייסות כל הגורמים הרלבנטיים לפרויקט בתוך קבוצת מנרב, ובמקביל, בשיתוף פעולה ובתמיכת חברת מידעטק וחברת הייעוץ ביטפלוס".

לסיכום ציין קמחי, כי "התשתית המיחשובית החדשה תאפשר לקבוצה לתמוך בניהול, בשליטה ובבקרת פרויקטים נוספים גדולים, מבלי להגדיל כמעט את היקף כוח האדם הקיים. בנוסף, אנו שואפים לכך שניתן יהיה לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות והניהול, וזאת על-ידי שימוש במרחב הנתונים לצורך ניתוח של מגמות ותהליכים מבעוד מועד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים