יוטיוב משיקה את פרימיום לייט: מנוי ללא פרסומות במחיר מוזל

המסלול הזול יותר יאפשר צפייה ללא פרסומות ברוב סרטוני הווידיאו שמוצעים באתר, אך לא בכולם, וכן לא יאפשר הורדת תכנים וגישה למסלול המוזיקה ללא פרסומות ● כמה זה יעלה למשתמשים בארה"ב, שם יוצע תחילה?

בוחנת הוספת הודעות ישירות לפלטפורמת ההזרמה. יוטיוב.

יוטיוב מבית גוגל אישרה באחרונה באופן רשמי כי בקרוב היא תתחיל להציע מסלול פרימיום נוסף, זול יותר מאשר מסלול הפרימיום הנוכחי שלה. כשהוא יהיה זמין באופן רשמי, המסלול, שייקרא 'פרימיום לייט' (Premium Lite), יעלה רק 7.99 דולר בחודש, בארצות הברית, במקום המחיר המלא, שעומד כיום על 13.99 דולר.

המסלול הזול יותר יאפשר צפייה ללא פרסומות ברוב סרטוני הווידיאו שמוצעים באתר, אבל לא בכולם, וכן לא יאפשר הורדת תכנים וגישה למסלול המוזיקה ללא פרסומות. לפי יוטיוב ההצעה מיועדת עבור אלו שלא מעוניינים באפשרות המוזיקה והורדת התכנים לשימוש לא מקוון, אלא בצפייה בסרטונים בלבד.

התחומים בהם לא יוצגו כמעט מודעות בסרטונים הם גיימינג, אופנה, יופי, חדשות וכן בעוד כמה. מודעות כן יופיעו מדי פעם בתכני מוזיקה, כאמור, ב-YouTube Shorts, וכן בזמן חיפוש סרטונים או סתם דפדוף באתר.

החברה מתחילה בעצם ימים אלו בדיקת פיילוט של המסלול החדש בארצות הברית, ולאחר מכן תחל בהפצה שלו ברחבי מדינות נוספות, באופן הדרגתי. שלוש המדינות הראשונות בהן הוא יהפוך לבחירה שאפשרית באופן מלא הן אוסטרליה, גרמניה ותאילנד. במדינות הללו כבר הריצה יוטיוב את בדיקות הפיילוט שלה.

יצוין כי יוטיוב אמורה להתאים את המחיר של השירות החדש לכל מדינה ומדינה. בישראל, לדוגמה, מנוי פרימיום עולה כיום כ-24 שקלים לבעלי מכשירי אנדרואיד, כ-32 שקלים לבעלי iPhone, ובכל מקרה פחות מהשירות בארצות הברית, ובאופן משמעותי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים