פלאפון תאפשר לסטארט-אפים להתנסות בתדרי 5G – בחינם

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "אנחנו גאים להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה ולאפשר לחברות הזנק לקחת חלק בשדרוג התשתיות וליהנות מביצועים טובים יותר, איכויות גלישה ופתרונות חדשניים שטרם נראו כמותם"

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון.

פלאפון הודיעה אתמול (ב') כי היא רוכשת תדרים חדשים, שיאפשרו לה להעמיק את פריסת הדור החמישי בישראל, וכן להרחיב את פעילות החברה בתחום הרשתות הפרטיות. בנוסף הודיעה החברה, כי תאפשר לסטארט-אפים בתחום הטלקום להתנסות בשימוש בשכבת התדרים החדשה והמהירה בישראל של רשת הדור החמישי.

הרעיון העומד מאחורי היוזמה החדשה הוא לאפשר לסטארט-אפים, עם מוצרים ושירותים המצריכים תקשורת סלולרית מהירה עם שיהוי נמוך, להתנסות בדור החמישי של פלאפון. חברות שירצו לקחת חלק ביוזמה יוכלו להירשם באתר פלאפון, בדף ייעודי ובהתאם לכללי ההתנסות.

התדרים החדשים מאפשרים גלישה במהירויות גבוהות, המשמשות בעיקר להפעלת רשתות פרטיות בתחומים כמו רובוטיקה, רכבים אוטונומיים, אצטדיונים, בתי חולים, מפעלי תעשייה, אוניברסיטאות, ובאזורים צפופים שבהם יש ריכוז גבוה של משתמשים.

מתרחבת עם הדור החמישי. פלאפון.

מתרחבת עם הדור החמישי. פלאפון. צילום: יח"צ

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "אנחנו גאים להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה ולאפשר לחברות הזנק לקחת חלק בשדרוג התשתיות וליהנות מביצועים טובים יותר, איכויות גלישה ופתרונות חדשניים שטרם נראו כמותם".

כזכור, לאחרונה הכריזה פלאפון כי היא צפויה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור חמש עד סוף השנה, וכי תגביר באופן מואץ ומשמעותי את פריסת אתרי דור חמש ברחבי ישראל, בנוסף לשדרוג תשתיות תומכות. קודם לכן השנה הודיעה החברה על הקמת ליבת רשת דור חמש עצמאית וחזקה, הצפויה להיות מושקת בשנה הבאה בשיתוף חברת אריקסון העולמית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים