היו שלום: מיקרוסופט סוגרת את הרשת החברתית הארגונית יאמר

החברה תשלב את הרשת החברתית הפנים ארגונית ב-Viva Engage ● מיקרוסופט, שקנתה את יאמר לפני יותר מעשור תמורת מעל מיליארד דולר, מודה למעשה בכך שהשילוב של הרשת במוצרים שלה נכשל

נסגרת. יאמר.

מיקרוסופט אישרה אתמול (ד') שהיא החליטה לסגור את השערים של יאמר (Yammer), הרשת החברתית הפנים ארגונית שהיא רכשה לפני יותר מ-10 שנים תמורת 1.2 מיליארד דולר. מדובר בהודאה של החברה שהשילוב של הכלי שרכשה לא צלח, גם מאחר שהיא בעצמה פיתחה כלים שעושים את אותה העבודה, פחות או יותר, ושהוא לא תפס על אף שהיא שילבה אותו במוצרי הליבה שלה, כולל באופיס – במיוחד לאחר ההשקה של פתרון שיחות הוועידה ושיתוף הפעולה טימס.

מה שכנראה נתן ליאמר את "מכת המוות" היה השקת Viva בידי מיקרוסופט לפני כמה שנים, שבהמשך היא הפכה אותו ל-Viva Engage. מיקרוסופט דחפה אותו חזק, כהמשך טבעי של אפליקציית הקהילות של יאמר וגם ככלי שמספק לעובד כלים כדי שיפעל במהלך שעותיו במשרד לרווחה ולחוויה היומיומית במקום העבודה, עם תובנות ועצות.

ההחלטה של מיקרוסופט היא לספוג את יאמר אל תוך Viva Engage, כך שתהיה רק פלטפורמה אחת שעוסקת בחוויית העובד ובהיבטים של רשת חברתית פנים ארגונית. תהליך ההטמעה יימתח, כנראה, לאורך החודשים הקרובים, כולל שינוי האפליקציות הקיימות של יאמר ל-Viva Engage, כשלאחר מכן יגיע השינוי גם לגרסאות הדפדפן של היישום.

"במהלך החודשים האחרונים שמענו מכם שוב ושוב על כך ששתי האפליקציות מציגות חוויות דומות ואותם שירותים ותוכן, מה שזה עורר בלבול והפך את תהליך האימות שלהן למאתגר, כמו גם יצר חוסר בהירות אצל משתמשי הקצה", הסביר מוראלי סיטראם, סגן נשיא קבוצת Viva ויאמר במיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים