בעקבות הסכם עם AWS: מינויים בכירים ב-Automat-IT

תרזה אפריסיו מונתה לדירקטור מכירות באירופה; גבריאלה תורן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית; ושירי סמיד מונתה למנהלת השיווק הגלובלית של החברה

מימין לשמאל: תרזה אפריסיו, דירקטור מכירות באירופה; גבריאלה תורן, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית; ושירי סמיד, מנהלת השיווק הגלובלית בחברת Automat-IT.

הסכם רב-שנתי שנחתם באחרונה בין Automat-IT – המסייעת לחברות להאיץ את המעבר לענן של אמזון – לבין AWS הביא לשורה של מינויים חדשים ב-Automat-IT.

תרזה אפריסיו מונתה לדירקטור מכירות באירופה. לאפריסיו ניסיון כארכיטקטית פתרונות בחברת טלפוניקה וכמנהלת אסטרטגיה בחברת אמדאוס. בשנים האחרונות שימשה אפריסיו כמנהלת לקוחות בתחום הסטארט-אפים בחברת AWS, ואף התנסתה בעצמה בהקמת סטארט-אפ. בתפקידה החדש תיישם אפריסיו את מודל העבודה של Automat-IT עם סטארט-אפים בישראל לכל רחבי EMEA. אפריסיו, בוגרת לימודי הנדסת תקשורת מאוניברסיטת גרנדה בספרד ומ-EPFL בשוויץ.

גבריאלה תורן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית. בשנתיים האחרונות שימשה תורן כסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית ב-ChargeAfter, ובשמונה השנים שקדמו לכך הועסקה כמנהלת משאבי אנוש בחברת אלוט (Allot). לתורן תואר ראשון בפילולוגיה מאוניברסיטת בוקרשט ותעודה בתחום ניהול משאבי אנוש גלובלי מלהב פיתוח מנהלים של אוניברסיטת תל אביב.

במסגרת תפקידה תהיה תורן אחראית על הקמת תשתיות גלובליות עבור החברה בתחומי הגיוס, הקליטה ושימור העובדים, לרבות רווחה, פיתוח ארגוני והדרכה, בניית מסלולי קריירה והשרשת תהליכי מנטורינג. בנוסף תוביל תורן את ההקמה של אקדמיית Automat-IT להסמכת מהנדסי DevOps, בהמשך לתוכניות החברה להכשיר 50 מהנדסים במהלך השנתיים הבאות.

שירי סמיד מונתה למנהלת השיווק הגלובלית של החברה. לסמיד ניסיון של יותר מ-10 שנים בעולמות השיווק בסטארט-אפים ובחברות טכנולוגיה וסייבר, ביניהן: פירסטפוינט (FirstPoint), צ'קמרקס (Checkmarx) ו-OzCode. בתפקידה החדש היא תוביל את הצמיחה והחדירה של החברה לשוק האירופי, דרך בניית  תוכנית אסטרטגית גלובלית, הובלת מחקרי שוק, הטמעת תהליכי מיתוג וחשיפה של החברה, ייזום אירועים, קמפיינים ועוד. לסמיד תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז האקדמי רופין, והיא בוגרת התוכנית להכשרת מנהלי שיווק גלובליים של פורום G-CMO בשיתוף העברית, הכשרת מנהלים של האוניברסיטה העברית.

לקדם את פתרונות הענן של AWS בארץ ובאירופה

זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT. צילום: ענבל מרמרי

זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT. צילום: ענבל מרמרי

"אנחנו גאים בהסכם עם AWS ומחויבים לו", אמר זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT. "על רקע זה איישנו שורה של תפקידים חדשים בחברה, שיתמכו בחדירה שלנו לשווקים חדשים ובהרחבת מצבת העובדים וצי הלקוחות שלנו בצורה משמעותית. שלושת המנהלות שמצטרפות היום לחברה – בעלות רקע וניסיון מרשימים, כל אחת בתחומה, ואנו מאחלים לשלושתן בהצלחה".

עוד הוסיף קשטן כי ההסכם הנוכחי מיועד לסייע לחברה להתרחב ולקדם את פתרונות הענן של AWS בקרב סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה, בארץ ובאירופה, ולאפשר ללקוחות לבנות יישומים במהירות ובקלות, תוך עמידה בדרישות החמורות ביותר של סקלביליות, אמינות, זמינות ואבטחה. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים