פייפאל מפטרת 2,000 עובדים – 7% מכלל כוח העבודה שלה

ענקית התשלומים היא עוד חברה המצטרפת ל"חגיגת" הפיטורים בתעשיית הטכנולוגיה, אחרי גוגל, מיקרוסופט, סיילספורס, יבמ ועוד חברות רבות ● עדיין לא נמסר לעובדים מי מהם יפוטרו ומי לאו

מטבע קריפטו חדש. פייפאל.

ענקית השירותים הפיננסיים והתשלומים אונליין פייפאל (PayPal) בישרה באחרונה כי בכוונתה לפטר מכ-7% מכוח העבודה שלה, שהם כ-2,000 עובדים. החברה הודיעה על כך אתמול (ג').

המנכ"ל, דן שולמן, נימק את קיצוצי המשרות – כפי שעשו עמיתיו המנכ"לים האחרים בחברות רבות שפיטרו לאחרונה מסת עובדים – בצורך בצמצום סהוצאות. פייפאל, לדבריו, עשתה צעדים גדולים בהפחתת עלויות במהלך השנים האחרונות, אך עדיין צריכה לעשות יותר.

דוברת החברה, אמנדה מילר, אמרה עם זאת ל-MarketWatch כי החברה תמשיך לגייס עובדים "באופן אסטרטגי" השנה.

שולמן ציין בהודעתו זו כי הפיטורים יתרחשו הלכה למעשה במהלך השבועות הקרובים, ורק אז ילמדו בכלל העובדים מי פוטר ומי לאו. לפי הדיווחים, אגפים מסוימים של פייפאל יושפעו "יותר מאחרים". עם זאת שולמן בישר שעובדים הנכללים ברשימת מפוטרי החברה יקבלו חבילות פיצויים "נדיבות". המנכ"ל אף הוסיף באופן מאופק ואלגנטי: "אני רוצה להביע את הערכתי האישית על התרומות המשמעותיות שהם תרמו ל-פייפאל".

פייפאל מצטרפת במהלך זה למספר הולך ותופח של חברות מובילות בתעשיית הטק – כולל חברת האם של פייסבוק ואינסטגרםמטא; אמזון; טוויטר; גוגל; סיילספורס; מיקרוסופט; יבמ; ורבות אחרות, שהחליטו על עריכת סבבי פיטורים גדולים בשבועות ובחודשים האחרונים, עקב מצב השוק והמיתון שתופס תאוצה.

על פי CNN, מניות פייפאל ירדו ביותר מ-50% בשנה האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים