"אנחנו חד הקרן הגדול בעולם"

כך הצהיר דרור פרל, מנכ''ל קינדריל ישראל שהתראיין לאנשים ומחשבים במלאת שנה להקמת החברה ● "עבדנו מאד קשה כדי להפוך את הדיבורים למעשים, וזה השתלם: החברה בעלת 18 מיליארד דולר הכנסות"

דרור פרל, מנכ''ל קינדריל ישראל.

"עבדנו מאד קשה כדי להפוך את הדיבורים למעשים, וזה השתלם: החברה בעלת הכנסות של 18 מיליארד דולר, מה שהופך אותה ל'סטארט-אפ' שהוא חד הקרן הגדול בעולם", כך אמר דרור פרל, מנכ"ל קינדריל (Kyndryl) ישראל.

פרל התראיין לאנשים ומחשבים במלאת שנה להקמת החברה. קינדריל התפצלה מיבמ (IBM), וחטיבת השירותים המנוהלים, שהייתה של הענק הכחול, GTS (ר"ת Global Technology Services),

הפכה לאחת מחברות האינטגרציה המובילות בעולם. ההפרדה בין החברות הסתיימה: למנכ"ל קינדריל מונה מרטין שרוטר, לשעבר סגן נשיא יבמ לשווקים גלובליים, ולנשיאה – אלי קינן, שהיה מנכ"ל יבמ אמריקה הצפונית ויו"ר הענק הכחול ביפן.

פרל אמר כי "בשנה החולפת קידמנו הסכמים עם שותפים טכנולוגיים מובילים וסייענו ללקוחות שלנו לבנות יכולות טכנולוגיות חזקות, מאובטחות וגמישות, עם כישרונות מהמנוסים ביותר בתעשייה. לצד המשך העבודה עם אורקל, סאפ, סיסקו, ג'וניפר, אווייה ו-VMware, חתמנו עשרות בריתות, בין השאר עם מיקרוסופט, גוגל, דל, AWS, נט-אפ, וריטאס, סיטריקס וטרה דטה".

הוא ציין כי "כלל הפעילות הזו באה לידי ביטוי במספרים: בששת החודשים הראשונים של שנת 2023, זכינו בפרויקטים עם חברות IT ענקיות בשווי מצטבר של 425 מיליון דולר, מה שגרם לנו להגיע להיקף פעילות של מיליארד דולר בשנה בפרויקטי ענן. אנו מטפלים ב-75 ממאה לקוחות פורצ'ן, וביותר ממחצית מארגוני פורצ'ן 500".

מימין: אלי קינן, נשיא קינדריל, ודרור פרל, מנהל הפעילות בישראל.

מימין: אלי קינן, נשיא קינדריל, ודרור פרל, מנהל הפעילות בישראל. צילום: יח"צ

לא רק שלא מפטרים – מגייסים

"לקינדריל ישראל", אמר פרל, "יש מאות לקוחות מכלל מגזרי הפעילות – פיננסים, קמעונאות, היי-טק, ממשלה וביטחון, מתוך כלל אלפי הלקוחות של החברה בעולם. אנחנו בעיצומו של מהלך קליטה מסיבי השנה, במסגרתו הגדלנו את מצבת כוח האדם שלנו, המונה כיום מאות עובדים – בעשרות אחוזים – מתוך כלל 90 אלף עובדי החברה בעולם. הקמנו את זרוע הפיתוח של קינדריל בישראל, שהייתה בעבר חלק מהמו"פ שהיה ביבמ. מרכז מו"פ שלנו בארץ פועל לצד מרכזי המו"פ של החברה בארצות הברית ובהודו". הוא הוסיף כי "זכינו כבר בכמה פרויקטים גדולים, ביניהם במסגרת מכרז ההפעלה של הענן הממשלתי, נימבוס".

"כל שוק ה-IT מצוי במצוקת כוח אדם", אמר פרל, "ואנו בהחלט מהווים מענה לאתגר זה. האינטגרטורים המקומיים פחות מהווים תחרות עבורנו, כי יש לנו אפשרות לתת ללקוח פה יכולות ב-אוף-שור. התחרות האמיתית שלי היא מול ענקיות, דוגמת טאטא ואינפוסיס. הבידול והיתרון התחרותי שלנו מולן בא לידי ביטוי בשלוש דרכים: ריבוי שותפויות ובריתות עם ספקיות IT בינלאומיות; יכולות לשיפור השירות ולהתייעלות של הלקוחות הארגוניים, עם פלטפורמה פרי פיתוח שלנו לתחום, לצד יכולות לצמצום תקלות; התמקדות בשיפור הרווחיות של הארגונים".

"נמשיך את מומנטום הצמיחה שלנו", סיכם פרל, "עם השקעה בעולמות ההגנה בסייבר, שירותי IT וסיוע בהגירה לענן. נייצר מנועי צמיחה בעולמות התוכן שלנו בעקבות הבריתות הבינלאומיות שערכנו, ונגדיל את הנוכחות שלנו בשוק המקומי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמש56

    על סטרייפ שמעת?? אז אולי תבדוק אני על קינדריל מעולם לא שמעתי אז אתם חד הקרן האנונימי ביותר בעולם

  2. טוני (הבן זוג של דאג)

    מאיזה שנה הוא מגיע אלינו? הוא מדבר על 2023 בלשון עבר אז זה לא ברור ובכלל לא ברור מאחר ומניית החברה ירדה מ 40$ ל 8$ תוך שנה

אירועים קרובים