לנשות היי-טק חרדיות בלבד: מרכז פיתוח חדש בבני ברק של SQLink

קבוצת SQLink פתחה מרכז פיתוח בבני ברק ומגייסת נשות היי-טק חרדיות בעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות כמפתחות

משרדי SQLink בבני ברק.

קבוצת SQLink פתחה מרכז פיתוח בבני ברק ומגייסת נשות היי-טק חרדיות בעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות כמפתחות.

מרכז הפיתוח כולל רק נשים חרדיות, על מנת לשמור על אווירה נוחה. לדברי שרה הוכמן, מנהלת מרכז הפיתוח, "החברה מחפשת עובדות חזקות, מלאות מוטיבציה עם אש בעיניים, מוכשרות, עצמאיות ובעלות ניסיון משמעותי, שיחד עימן ייבנה הגרעין האיכותי של החברה. אנחנו מציעים למצטרפות אלינו תנאי עבודה מתאימים, כולל אוכל כשר ושמירה על הפרדה, אפשרות לאינטרנט מסונן, סביבה נעימה וימי גיבוש, יחד עם פרויקטים מאתגרים ומלאי עניין ברמה טכנולוגית גבוהה וסיכוי גבוה לקידום בתפקיד ככל שהפעילות תגדל".

הוכמן הוסיפה, כי "שיעור הנשים החרדיות העובדות בענף ההיי-טק עלה בצורה ניכרת, וכיום הן מהוות 71% מכלל החרדים שעובדים בהיי-טק, בניגוד גמור לדומיננטיות הגברית בקרב כלל עובדי ההיי-טק בישראל. הסיבה העיקרית לכך היא היצע הלימודים. בכל הקשור להשכלה העל-תיכונית, לחרדיות אין אופציות ללימודים בתחומים כמו משפטים, רפואה, כלכלה ויתר המקצועות הריאליים. המקצוע הריאלי היחיד שיש למגזר זה הוא תכנות, ולכן המתאימות והמוכשרות בוחרות ללמוד את התחום הזה. בשוק שבו מדי שנה יוצאים כ-6,000 מתכנתים לשוק, כאלף מתוכם הן נשים חרדיות. אלו מספרים עצומים. למפתחות החרדיות יש מוסר עבודה גבוה מאוד, הנובע מכך שאורח חייהם הוא לרוב תובעני ופחות מפנק. הנשים העובדות מורגלות כבר מגיל צעיר לקונספט של ניצול הזמן ומיישמות זאת בעבודה. היתרונות הנוספים הם, שהן מקפידות על אינטרנט מסונן וטלפון כשר, שהוכחו כמונעים במיוחד הסחות דעת מהעבודה".

תמיר גורן מנכ"ל ומייסד קבוצת SQLink, מציין, כי "אנו מפתחים פרויקטים רבים, ולשמחתנו מספרם עולה כל הזמן. על מנת לעמוד בביקושים ובלוחות הזמנים להם התחייבנו פתחנו לאחרונה סניף בצפון, ואנו מכשירים מחזורים נוספים של מפתחים במכללה שלנו, SQLabs, וכעת פתחנו סניף חדש בבני ברק. הוכמן, אשר עובדת אצלנו 12 שנים, הוכיחה את עצמה כטכנולוגית וכמנהלת ברמות הגבוהות ביותר, היא מעורה היטב בקהילה ואני צופה שמרכז הפיתוח החדש יוסיף רבות ליכולות הפיתוח שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים