דלפו פרטי Surface Duo 2 מבית מיקרוסופט

הגרסה המעודכנת של הטלפון/טאבלט כפול המסכים של החברה, המבוסס על מערכת ההפעלה Windows, בוטלה לכאורה, אולם דגם פיתוח של המכשיר נמכר באיביי

תמונות ה-Surface Duo 2 שדלפו לרשת.

מיקרוסופט תכננה להוציא גרסה 'מעודנת' יותר של Surface Duo 2 – גרסה מעודכנת של הטלפון/טאבלט כפול המסכים שלה, המבוסס על מערכת ההפעלה Windows. הדבר התגלה לאחר מכירה באיביי של דגם המכשיר, שהוצג כדגם פיתוח.

המכשיר נמכר במהירות, ולא ידוע באיזה סכום, ונעלם מהחנות המקוונת, אך תמונות שלו הספיקו להישמר ברשת והן חושפות שמבחינה עיצובית יש הבדל אחד מהותי לעומת ה-Surface Duo 2 'הרגיל' – מאחור יש רק שתי מצלמות במקום שלוש, ובנוסף בליטת המצלמה פחות בולטת. מעבר לכך אין שינוי מהותי בעיצוב החיצוני.

לגבי הטכנולוגיה של גרסת ה-Lite שלא ראתה אור אין ממש פרטים, אבל ידוע כעת שבמיקרוסופט חיפשו ליצור מכשיר שיהיה הרבה יותר ידידותי למשתמש, בעיקר בשורת המחיר. מעבר להסרת מצלמה, ייתכן גם שהמעבד היה אמור להיות חלש יותר מה-Snapdragon 888, בו צויד ה-Duo 2.

מיקרוסופט לא ירדה מפרויקט ה-Surface Duo. למעשה לפי הטענות הסיבה שהיא ירדה מגרסת הלייט של Duo 2 הייתה במטרה למקד משאבים ומאמצים בדור השלישי של המכשיר. הצפי הוא מתישהו באמצע 2023.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים