גלואט הישראלית מגייסת 90 מיליון ד' בסבב רביעי

מטרת הגיוס של החברה - אשר מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לארגון לנהל ולפתח עובדים - היא לתמוך בהאצת פעילותה ובהתרחבותה הגלובלית

מייסדי גלואט. בן ראובני, המנכ"ל; עמיחי שרייבר, ה-CTO; ודני שטיינברג, ה-CMO.

גלואט (Gloat) הישראלית הודיעה על סבב גיוס (D) של 90 מיליון דולר. החברה מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לארגון לנהל ולפתח עובדים.

גלואט הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני, המשמש כמנכ"ל, עמיחי שרייבר, ה-CTO ודני שטיינברג, ה-CMO. 

הגיוס מובל על ידי קרן ההשקעות של סגן נשיא ארה"ב לשעבר, אל גור: Generation Investment Management, שמתמקדת בהשקעות בתחום הקיימות התורמות לפתרון בעיות סביבתיות וחברתיות.

כמו כן, בסיבוב הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקיימים, ביניהם Accel, Eight Roads Ventures, Intel Capital ו-Lumir Ventures.

סבב הגיוס יתמוך בהאצת פעילות החברה ובהתרחבותה הגלובלית.

פלטפורמת Talent Marketplace

גלואט מפתחת פלטפורמת SaaS מבוססת בינה מלאכותית, הנקראת Talent Marketplace. הטכנולוגיה מאפשרת לארגון לפתח את העובדים – ולנווט אותם למשימות ועבודה על פי צרכיו המשתנים. מדובר למעשה ב-Workforce Agility Platform. לקוחות החברה כוללים תאגידי ענק בארה"ב, אירופה ואסיה, ביניהם: נסטלה, יוניליוור, פפסיקו, מאסטרקארד, HSBC, גולדמן זאקס, ספוטיפיי, נוברטיס ועוד.

הטכנולוגיה של גלואט נמצאת בשימוש על ידי מיליוני עובדים ביותר מ-200 מדינות בעולם. בעקבות השינויים בתפישת מודל העבודה ברחבי העולם, והחיפוש המתמיד אחר גמישות גדולה יותר של חברות, צמח בסיס הלקוחות של גלואט בשנה האחרונה פי 2.5, וההכנסות השנתיות (ARR) גדלו פי שלושה.

בן ראובני, מייסד-שותף ומנכ"ל גלואט: "הקמנו את גלואט מתוך צורך אמיתי שזיהינו – לשדרג את הדרך שבה עולם העבודה פועל. אין ספק כי הקורונה, תופעת ה'התפטרות הגדולה' ותחילתו של משבר אפשרי בכלכלה מאיצים את התהליכים הללו. היום יותר מתמיד, ארגונים מבינים שעליהם להבין לעומק את היכולות, הכשרונות והרצונות של העובדים שלהם. הדבר מוביל ליצירת סביבת עבודה טובה ויעילה יותר, ובמקביל – מאפשר לעובדים לנווט את הקריירה שלהם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים