איטרניטי תשווק ותטמיע בישראל את פתרון Smart DIH של גיגה-ספייסס

Smart DIH מאפשרת ניהול אחד של נתונים בזמן אמת באמצעות רשת מידע בעלת ביצועים גבוהים וזמני תגובה מהירים

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי.

איטרניטי מקבוצת אמן, המתמחה באינטגרציה לעולמות ה-BI והביג דטה, תשווק ותטמיע בישראל את פלטפורמת Smart DIH של גיגה-ספייסס (GigaSpaces), המאפשרת ניהול אחוד של נתונים בזמן אמת באמצעות רשת מידע בעלת ביצועים גבוהים וזמני תגובה מהירים.

שיתוף הפעולה בין החברות יעמיק את הפעילות של גיגה-ספייסס בשוק הישראלי, בהמשך להצלחתה בארה"ב ובאירופה, שם הטכנולוגיה שלה כבר מוטמעת בחברות-ענק בענפי הבנקאות, הפיננסים, התחבורה והתעופה. החברות צופות עלייה משמעותית בנפח העסקאות בישראל במהלך 2022-2023.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי אמר כי: "המהלך תואם במדויק את אסטרטגיית איטרניטי במהלך השנים, שבה אנו מעמיקים את הפעילות העסקית שלנו עם טכנולוגיות חכמות כמו זו של גיגה-ספייסס. שיתוף הפעולה יאיץ את הפעילות שלנו בשוק ויביא בשורה אפקטיבית נוספת ללקוחותינו ושותפינו העסקיים".

אורי קרשטיין, מנהל הפעילות של גיגה-ספייסס בישראל, אמר, כי: "איטרניטי מובילה פרויקטי דטה במגוון ארגונים מכלל ענפי המשק ומציגה קשרים מצוינים עם לקוחות, יכולות טכנולוגיות, ידע וניסיון מעמיק של מאות מומחי דטה בכל שלבי הפרויקט ורמת שירות גבוהה. גיגה-ספייסס רואה חשיבות רבה בפעילות בשוק הישראלי, המאופיין בחדשנות ותעוזה, ואף זכתה לאחרונה בפרויקט מרכזי בתהליך המודרניזציה של בנק לאומי. השותפות תרחיב את הפעילות שלנו בישראל, תגדיל את היקף המכירות ותאיץ את תוכנית הצמיחה שלנו באזור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים