"המעבר לענן הציבורי ייקח עוד זמן"

לדברי אבנר מימון, מנהל הפעילות העסקית של BMC ישראל, "לפני כמה שנים חשבו שמאוד קל להעביר את המערכות לסביבת הענן הציבורי; אלא שמאז נוכחו לדעת שזה לא כל כך קל"

אבנר מימון, מנהל הפעילות העסקית של BMC ישראל.

"לפני כמה שנים חשבו שמאוד קל להעביר את המערכות לסביבת הענן הציבורי. אלא שמאז נוכחו לדעת שזה לא כל כך קל. יש לענן הציבורי הרבה יתרונות, אבל כשמסתכלים על זה, המעבר אליו ייקח עוד זמן", כך אמר אבנר מימון, מנהל הפעילות העסקית של BMC ישראל.

מימון דיבר בכנס הענן ההיברידי, שנערך באחרונה במרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון, בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית יועץ המחשוב הבכיר דניאל ארנרייך.

לדברי מימון, "37% מהמעברים לענן נכשלים. הסיבות לכך הן שפעמים רבות, ארגונים שמבצעים מהלכים של מעבר לענן לא לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים והאפשרויות, לא מתכננים נכון את המעבר, עושים אותו מהר מדי, עושים טעויות בכל הנודע לסביבות העבודה ולאחסון, מבצעים אופטימיזציית עלויות לא מוצלחת ובונים את האבטחה מאוחר מדי בתהליך".

הוא הציג את הפתרון של BMC: "החברה מגיעה עם חזון סדור של ניהול שירותי וביצועי IT בעידן הענן, של מנעולי AI, ביג דטה, סושיאל ומובייל", אמר. "הפתרון שלנו נותן מענה להתפתחות הטכנולוגית התמידית וגורם לה לעבוד לטובת הארגון ברמה העסקית. הוא כולל אוטומציה, AI, לימוד מכונה, דיגיטל וכל מה שהופך את הארגון לחכם יותר – והכול במערכת אחת, אינטגרטיבית. הוא עונה לטרנדים הכי חמים: ענן היברידי, AIOPS, מערכות אוטונומיות, היפר אוטומציה וניסיון כולל. כל זה מטופל במסגרת הפתרון של BMC".

במסגרת זו, מימון הציג שני כלים ש-BMC מציעה: "BMC לקחה ניהול שירותי ופעילויות IT – מה שהיא חזקה בו כבר 40 שנים – והעבירה אותם לפתרון ה-ServiceOps של הליקס. הוא מציע דטה, אינסייטים, פעולות ואוטומציה. כמו כן, BMC הליקס דיסקברי הוא כלי מבוסס תוכנה כשירות (SaaS), קלאוד נייטיב, שמאפשר נראות תמידית של החומרה ומאפשר את המעבר לענן".

לסיכום אמר מימון כי "סביבות המחשוב הופכות להיות יותר מסובכות, לא יותר קלות, וצריך לאגד ולנהל את כל המערכות בצורה מיטבית".

שלומי גוטמן, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של וויסנטר.

שלומי גוטמן, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

דובר נוסף באירוע היה שלומי גוטמן, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של וויסנטר. הוא ציין כי "החברה נוסדה לפני כ-14 שנים במטרה לסגור את הפער בין מערכות המידע למערכות הטלפוניה, שנשארו מאחור. היא פיתחה מערכת מידע שמנהלת את מערכות הטלפוניה על ידי ענן. זה מאפשר ניהול של העובדים לא משנה איפה הם נמצאים".

"המערכת שלנו מאפשרת להפוך כל שיחת טלפון לחלק ממערכת המידע הארגונית. כל שיחת טלפון הופכת למשימה ב-CRM. כך, העסק יכול להפיק את המרב ממערכות הטלפוניה, לתפקד בצורה טובה יותר ולשפר את חוויית הלקוח", אמר גוטמן. "הפתרון שלנו עונה בנוסף לאתגרים שנוצרו בשנים האחרונות בתחום: צורך בפתרון יציב ברמת התקשורת וקיצור זמן ההשהיה", ציין.

עוד אמר גוטמן ש-"אנחנו ISP עם רישיון של משרד התקשורת, ומחוברים לכל אחד ממפעילי התקשורת. בנוסף, יש לנו שיתופי פעולה עם חברות הסלולר הישראליות, חלק מהענן שלנו יושב בחוות השרתים שלהן". באשר להיבט הסייבר הוא ציין ש-"כשאחת מחברות האינטרנט חווה מתקפה, החיבור הוא ישירות אלינו והלקוחות לא מרגישים את זה".

לסיכום הוא אמר כי "יש לארגונים של היום הרבה יותר צרכי אבטחת מידע. אנחנו עונים עליהם בעולם הטלפוניה. יש לנו טופולוגיה גמישה, עם ענן ציבורי, פרטי או היברידי, אינטגרציה קלה ומהירה, פתרון גלובלי, במיקומים שונים, אבטחה והוכחת היתכנות עתידית. הפתרון שלנו מתחבר עם מפעילים בישראל ובעולם ועם רשתות סלולריות – אנחנו מציעים טלפוניה וחיבור למערכות מידע על בסיס הסלולר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים