מטריקס DevOps תייצג את DBmaestro בישראל

הפתרון של DBmaestro, המשלים באופן סינרגטי את היצע השירותים של מטריקס DevOps, מאפשר לנהל תהליכי DevOps מלאים על בסיסי הנתונים של הארגון, בצורה דומה לזה שמנהלים עבור קבצי קוד

מימין לשמאל: גיל נזרי, מנכ"ל DBmaestro; אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps.

מטריקס DevOps, המספקת כלים, ייעוץ ואינטגרציה לתהליכים ארגוניים מקצה לקצה, חתמה על הסכם ייצוג עם חברת DBmaestro, המספקת פלטפורמה שיתופית לניהול, שליטה, ובקרה של שינויים הנעשים במסדי נתונים של ארגונים (Database DevSecOps Release Automation Platform). מטריקס DevOps תספק עבור DBmaestro שירותי מכירה, הטמעה וייעוץ בישראל. שיתוף הפעולה יוצא לדרך באופן רשמי בימים אלה.

מטריקס DevOps נבחרה לייצג את הפתרון של DBmaestro, המשלים באופן סינרגטי את היצע השירותים שלה, מכיוון שהוא מאפשר לנהל תהליכי DevOps מלאים על בסיסי הנתונים של הארגון, בצורה דומה לזה שמנהלים עבור קבצי קוד. הכלי מאפשר אוטומציה של תהליכי DevOps על מגוון מסדי נתונים, כמו MsQL, MySQL Oracle, Mongo-DB ועוד.

השילוב של היכולות של חברת מטריקס ומטריית היידע אותה היא מביאה בעולם ה-DevOps, יחד עם פתרון עולמי בתחום ה-Database DevOps של חברת DBmaestro, פותח את הדלת לארגונים בישראל אל הדור הבא של ניהול גרסאות ושינויים במסדי הנתונים.

שימוש בפתרון יאפשר לארגונים שחרור גרסאות אוטומטי מבוקר, מהיר יותר ואיכותי יותר, שעומד באופן מלא בתקני האבטחה המקובלים בארגון. המערכת מאפשרת לייצר תהליכים אוטומטיים (Workflows), המגבירים את היעילות והתפוקה של צוותי הפיתוח.

המערכת מיועדת לארגונים בעלי מסד נתונים אחד (או יותר), המהווה נדבך חשוב בתהליך פיתוח האפליקציות והמוצרים של הארגון. היכולת לשחרר גרסאות של שינויים במהירות והפצתן דרך האפליקציות השונות, משפרת משמעותית את יכולת התגובה של חברות להתרחשויות בסביבה העסקית שלהן.

להגדיל את הצעת הערך של מטריקס ללקוחות בישראל

ההסכם מאפשר למטריקס להגדיל את הצעת הערך שלה ללקוחות בישראל, עם פתרון מוביל בתחום ה-Database DevOps. בין הגופים שנמנים על לקוחותיה של DBmaestro כיום ניתן למצוא חברות גלובליות כמו: ADP – חברת השכר וכוח האדם מהגדולות באמריקה; חברת CDW – מפיץ מוצרי ה-IT הגדול בעולם; Ing Bank, וכן ארגונים ישראלים כמו מקס, ישראכרט, כאל, בנק הפועלים, מגדל, משרד החינוך ואחרים.

גיל נזרי, מנכ"ל DBmaestro, אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת מטריקס בישראל. יחד נספק פתרון חדשני המחולל מהפכה ביכולת של כל חברה להגיב במהירות להתרחשויות התכופות במישור העסקי, תוך יצירת יתרון תחרותי עסקי. המערכת מסייעת לחברות בארץ ובעולם לבצע מודרניזציה של הארכיטקטורה הקיימת תוך כדי שיפור וייעול משמעותי של תהליכי ההפצה של גרסאות בצורה בטוחה יותר, ועם תיעוד מלא של התהליך לצרכי רגולציה ובקרה".

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps, אמר: "כיוון שמטריקס DevOps ממוקדת בתחום ה-DevOps, ויש לנו פתרונות משלימים בתחום זה, טבעי שלקוחות שצריכים תהליך מקצה לקצה, כולל טיפול במסדי הנתונים שלהם, יפנו אלינו בחיפוש אחר פתרון הולם. כאשר חיפשנו מהו הפתרון המוביל שקיים כיום בתחום, מצאנו את DBMaestro, והיה לנו ברור שזה הפתרון שעונה על הדרישות של הלקוחות שלנו, וסביר להניח שגם על הדרישות של ארגונים רבים אחרים בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי לוי

    מכל חברות הריסלינג דווקא מטריקס? מה זה אומר על המוצר ...?

אירועים קרובים