קבוצת SQLink הוסיפה שלושה מינויים חדשים לצוות הניהולי שלה

מיכל רג'ואן מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של הקבוצה ● שחר אפרים יכהן כמנכ"ל מכללת SQLabs מקבוצת SQLink ● ליבת שילה מונתה לסמנכ"לית Delivery בחברה הבת זיגיט

מימין לשמאל: מיכל רג'ואן, סמנכ"לית משאבי האנוש של קבוצת SQLink; שחר אפרים, מנכ"ל מכללת SQLabs מקבוצת SQLink; ליבת שילה, סמנכ"לית Delivery בחברה הבת זיגיט.

חברת ההיי-טק SQLink הודיעה על שורת מינויים חדשים: מיכל רג'ואן, מונתה כסמנכ"לית משאבי האנוש של הקבוצה; שחר אפרים, שיכהן כמנכ"ל מכללת SQLabs מקבוצת SQLink; וליבת שילה, שמונתה לסמנכ"לית Delivery בחברה הבת זיגיט (ZIGIT).

רג'ואן, סמנכ"לית משאבי האנוש בקבוצת SQLink, שניהלה עד כה את פעילות המגזר הציבורי בקבוצה, היא בעלת ניסיון עשיר בעולמות ה-HR, עם התמחות של כעשור בעולמות משאבי אנוש בחברות היי-טק. "הזדמנויות עסקיות צומחות מפיתוח הפרט, וחברה עסקית מצליחה היא חברה שמבינה את הכח העצום של המשאב הארגוני הכי גדול שלה – העובדים", אמרה רג'ואן.  

אפרים מונה למנכ"ל SQLabs, המכללה למקצועות ההיי-טק מקבוצת SQLink. אפרים, עם ותק של חמש שנים בקבוצה, הקים וניהל את חטיבת ההתקשרויות המסחריות, האחראית על תחום המכרזים של הקבוצה כולה. כמו כן, מביא איתו אפרים ניסיון עשיר של עבודה במגזר הציבורי, ומתמחה ביצירת מענה איכותי לצרכי הלקוחות.

מכללת SQLabs צברה מוניטין רב בהכשרות ייעודיות בתחומי מערכות המידע ובבוטקאמפס להסבות בוגרי מדעים למקצועות הפיתוח. והיא אף אחת השותפות הבכירות בתוכניות ההסבה של רשות החדשנות.

שילה נמצאת בחברת זיגיט כשבע שנים. היא צמחה מתפקידי פיתוח וניהול פרויקטים לתפקיד הנוכחי. שילה מכירה כל תהליך וכל מרכיב בשרשרת הפיתוח, עד למוצר הסופי.

"כסמנכ"לית Delivery אני פועלת לחיזוק השותפות עם הלקוחות, מתוך חיבור בין הבנת הלקוח וראיה של זיגיט כפרטנר עסקי שמביא לשולחן לא רק יכולות טכנולוגיות, אלא גם הבנת הסביבה העסקית ויכולת לתת מעטפת 360 במקום אחד", כך אמרה שילה.

"יביאו אותנו לשיאים חדשים, חדשנות ושיתופי פעולה"

תמיר גורן, מנכ"ל  SQLink: "אנו בעיצומה של תנופת צמיחה לרוחב ולעומק הקבוצה. במהלך השנה האחרונה הרחבנו את מגוון הפתרונות והשירותים המתקדמים שאנו מציעים, וכיום הקבוצה מאגדת בתוכה שבע חברות בתחומי הטכנולוגיה השונים. השילוב של הבנה טכנולוגית מעמיקה, ראייה עסקית רחבה וניסיון עשיר בעולם המחשוב, מאפשרים לנו להמשיך ולספק פתרונות ממוקדים ומדויקים עבור לקוחותינו. הניסיון העשיר של מיכל, שחר וליבת, שצמחו מתוך החברה, ביחד עם צוות ההנהלה הוותיק אשר מוביל את הקבוצה מזה שנים רבות, יביאו אותנו לשיאים חדשים, חדשנות ושיתופי פעולה, שימשיכו למצב את SQLink כגוף מוביל בתחומו ומחולל שינוי".

קבוצת SQLink מעסיקה למעלה מ-2,500 מומחים ויועצים בחזית הטכנולוגיה ומונה שבע חברות בת, המספקות קשת רחבה של שירותים מתקדמים ועדכניים בעולמות של פיתוח תוכנה, אבטחת מידע וסייבר, בדיקות תוכנה ואוטומציה, ניהול פרויקטים, דיגיטל, אנליטיקה, דטה, BI ועוד. בנוסף, לקבוצה שתי חברות השמה להיי-טק מהגדולות בישראל, ומכללה למקצועות ההיי-טק והטכנולוגיה.  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים