הושק מיזם לשילוב בני העדה הדרוזית בהיי-טק

לצורך המיזם חברו יחד Infinity Labs R&D - חברת מחקר ופיתוח וגוף הכשרה והסבה מקצועית למקצועות היוקרתיים והמבוקשים ביותר בהיי-טק - והעמותה לקידום מעמד החייל הדרוזי

לסייע לשילובם בהיי-טק אחרי השירות בצה"ל. בני העדה הדרוזית. אילוסטרציה.

Infinity Labs R&D – חברת מחקר ופיתוח וגוף ההכשרה/הסבה מקצועית למקצועות היוקרתיים והמבוקשים ביותר בהיי-טק – השיקה באחרונה תוכנית מיוחדת עם המכון הדרוזי להעצמה טכנולוגית וכלכלית מבית העמותה לקידום מעמד החייל הדרוזי. מטרת היוזמה היא להכשיר ולשבץ 50 מבני העדה הדרוזית למשרות היי-טק בשנה, בשלב הראשון של התוכנית.

חיים גרון וסטיב הררי, המנכ"לים המשותפים של Infinity Labs R&D, מסרו כי הם נרגשים להוציא לפועל את הפרויקט הזה עם העדה הדרוזית, משהו שרצו ותכננו משך זמן.

חיים גרון, מנכ"ל משותף של Infinity Labs R&D.

חיים גרון, מנכ"ל משותף של Infinity Labs R&D. צילום: יח"צ

גרון, בן למשפחת חקלאים, אמר: "אני מכיר היטב את הקושי בחזרה משירות צבאי לכפר ולמצוא את הדרך להשתלב בעולם ההיי-טק. קרוב לוודאי שיש אנשים מוכשרים מאד בקרב העדה הדרוזית, שכל מה שחסר להם זה מישהו שייתן להם את ההזדמנות ללמוד כראוי את מקצועות ההיי-טק וישלב אותם בעבודה בתחום – וזה מה שאנחנו נעשה".

Infinity Labs R&D כבר קלטה במשך השנים להכשרות שלה מבני העדה הדרוזית, ומעסיקה מספר Tech Leaders מהעדה, אך כעת תעשה זאת באופן מובנה וייעודי, עם העמותה לקידום החייל הדרוזי, ותוך כדי כך גם תתמוך במכון הטכנולוגי למגזר הדרוזי בעוספיה.

יו"ר העמותה, קופטאן חלבי: "אנו שמחים ומברכים את שיתוף הפעולה עם Infinity Labs R&D, מה שייתן לחייל הדרוזי המשוחרר מצה"ל בפרט, ולמגזר בכלל, קפיצת דרך משמעותית להתקדם ולהשתלב בהצלחה בעולם ההיי-טק, כאזרחים שווי זכויות והזדמנויות".

Infinity Labs R&D מפעילה כבר למעלה משמונה שנים הכשרות לפיתוח תוכנה בשיטת לימוד ייחודית ואינטנסיבית, בה הסטודנטים לומדים במעבדות באופן עצמאי ובקבוצות ובליווי Tech Leaders מנוסים, שמדמים עבור הסטודנטים עבודה אמיתית בסביבת היי-טק בתעשייה. לאחרונה נוספו גם מסלולי הכשרה ל-DevOp ו-סייבר.החברה, המפעילה מעבדות במתחם הבורסה בר"ג ובמתחם מת"ם בחיפה, פיתחה גם אמצעים מתקדמים ללימוד מרחוק, שמאפשרים במידת הצורך גם לימוד היברידי. 

Infinity Labs R&D הכשירה עד כה יותר מ-1,500 בוגרים ודאגה להם להשמה ב-250 חברות וסטארט-אפים מובילים, שקולטים את בוגרי החברה באופן קבוע.

המיונים לתוכנית נפתחו. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור: https://ask.infinitylabs.co.il/dtech/

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים