קרן האימפקט NGT HealthCare II מנצרת גייסה 92 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו לקרן לבצע השקעות טכנולוגיות לקידום הרפואה, שמקורן בין היתר בגופי מסחור של מוסדות אקדמיה ורפואה, תוך קידום יזמות מהחברה הערבית

זהר גנדלר, שותף ומנכ"ל NGT HealthCare II.

קרן האימפקט NGT HealthCare II מנצרת, הפועלת בתחום הבריאות, הודיעה על גיוס קרן חדשה בסך כולל של כ-92 מיליון דולר. הכסף מיועד ברובו להשקעות בטכנולוגיות פורצות דרך, שמקורן בין היתר בגופי מסחור של מוסדות אקדמיה ורפואה, תוך קידום יזמות מהחברה הערבית.

לסכום זה מצטרפים מענקים צפויים של כ-30 מיליון דולר, הנפרשים על פני חמש שנים, אותם קיבלה במסגרת זכייתה לאחרונה במכרז החממות של רשות החדשנות. הזיכיון לפעול כחממה מאפשר למנף את השקעות החממה, עד שישה וחצי מיליון שקל לחברה.

כספי הקרן והמענק ישמשו את NGT HealthCare II לביצוע השקעות ראשוניות והשקעות המשך בכ-25 חברות סטארט-אפ צעירות וכ-16 פרויקטי "שנה אפס" (טרום חממה, מחקרים מהאקדמיה), בתחומי ביו-טכנולוגיה, ביו-קונברג'נס ומכשור רפואי.

החברות שיצטרפו לפורטפוליו הקרן, יקבלו מעבר לתמיכה הכספית, אפשרות שימוש במשרדים ובמעבדות הקרן בנצרת, וכן תמיכה מקצועית הכוללת גישה לרשת הקשרים העסקיים הרחבה של הקרן ושותפיה, עבודת שוק מעמיקה, תמיכה בניסויים פרה-קליניים וקליניים, עד השלמת פיתוח מוצר בעל ערך לשוק, גיוסי הון והסכמי שת"פ עם שחקנים אסטרטגיים. 

זהר גנדלר, שותף ומנכ"ל NGT HealthCare II: "בקרן החדשה נמשיך לבנות חברות מדעי חיים חדשניות, תוך מסחור טכנולוגיות מאוניברסיטאות ובתי חולים וקידום יזמות מהחברה הערבית. התוכנית החדשה של רשות החדשנות, המאפשרת השקעה ב"חברות שנה אפס", נותנת לראשונה אפשרות לפרויקטים צעירים עם טכנולוגיה פורצת דרך, לבצע הוכחת היתכנות ראשונית. המשקיעים האיכותיים שלנו ושיתופי הפעולה הנרחבים שבנינו עם גופי אקדמיה ובריאות בארץ ובעולם, מספקים לנו נגישות גבוהה לפרויקטים חדשים שזוכים כעת למינוף גבוה מהרשות לחדשנות, יחד עם כספי הקרן. NGT ושותפיה יתמכו בחברות האלו גם בהמשך, לאחר תקופת ההשקעה הראשונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים