דיווח: הפריצה לאנבידיה חשפה נתונים על 71 אלף עובדים

לפי אתר שעוקב אחרי פריצות סייבר, הפריצה חמורה יותר ממה שאנבידיה הודתה ● הנתונים שנחשפו כוללים סיסמאות, כתובות מייל ותיוגים

פריצה בהיקף גדול בהרבה משאנבידיה הודתה בו. עיבוד ממוחשב.

הפריצה לאנבידיה, שאותה החברה לא הכחישה לרגע, הייתה עם זאת, כנראה, הרבה יותר כבדה ופוגענית ממה שהיא ניסתה לצייר. Have I Been Pwned, אתר שעוקב אחרי פריצות לאתרים ומאפשר לכל אחד לבדוק האם הפרטים האישיים שלו נחשפו בפריצה זו או אחרת, דיווח בסוף השבוע כי בפריצה לאנבידיה, שהתרחשה בחודש שעבר, נחשפו סיסמאות, כתובות מייל ותיוגים של יותר מ-71 אלף עובדי החברה, וחלק מהם כבר מסתובבים בין חברי קהילת ההאקרים.

לא ברור מהו המקור לחשיפה הזו, ואנבידיה לא אישרה ולא הכחישה את המידע שפורסם. בנוסף, החברה לא פרסמה את הדרך שבה היא מתכוונת להתמודד עם הפריצה לשרתים שלה.

הפורצים איימו להתחיל לפרסם קניין רוחני שלטענתם גנבו מאנבידיה, כשלאחר מכן השתילו כופרה בשרתים. לפי הפורצים, שככל הנראה שייכים לקבוצה שמכונה $Lapsus, בידיהם מעל טרה-בייט של נתונים שהם הצליחו להוריד משרתי החברה, כולל פרטים טכניים מלאים על הכרטיסים הגרפיים שלה, לרבות כאלה שטרם הוצגו בפועל.

ההאקרים טענו שהם ישחררו תשחרר את המידע הזה לרשת שלשום, ביום ו' האחרון, אם אנבידיה לא תענה לדרישותיהם, אבל זה טרם קרה.

יש לציין שלאחר מתקפת הכופרה נפרצו השרתים של $Lapsus, כאשר ההערכה בשוק הייתה שמדובר בנקמה של אנבידיה, אך גם במקרה הזה החברה העדיפה לסכור את פיה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    לא יאומן, אינוידיה צריכה להכניס להאקרים, בנוסף לציבור אסור לקנות כרטיסים שלא מהחברה אינוידיה עצמה

אירועים קרובים