מי יהיו מצטייני המחשוב?

עשרות פרויקטים ומנמ"רים, שסייעו לצמיחת הארגונים שלהם וענף ה-IT בכלל גם בקורונה, יקבלו תעודות הוקרה בטקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, שייערך ביום ב'

תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים

2021 הייתה שנה מצוינת ומצטיינת במיוחד להיי-טק הישראלי – בגיוסים ובהנפקות, אך גם בפרויקטים, בטרנספורמציה דיגיטלית ובמהלכים משמעותיים שבוצעו במהלכה. טקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום ב' הקרוב, יחגוג את המצוינות הזאת ויוקיר את אלה שגרמו לה, לפחות בהיבט ה-IT.

הטקס, IT Awards, הוא אירוע שמקיימת אנשים ומחשבים מדי שנה, ובמסגרתו מוענקים אותות הצטיינות לפרויקטי IT שנערכו בשנה שלפני כן, ושנבחרו על ידי ועדת שיפוט ובה בכירים בענף. השנה יתקיים הטקס באולם האירועים איסט בתל אביב וישתתפו בו מאות מבכירי ענף ההיי-טק וה-IT, בהם מנכ"לים, מנמ"רים, עובדים במחלקות IT ובכירים במשק. זהו אחד האירועים הפיזיים הראשונים בעולמות ההיי-טק וה-IT לאחר החזרה לשגרה.

זהות הזוכים תתגלה באירוע עצמו, אבל מה שניתן לספר כעת הוא שהם מגיעים מ-97 ארגונים מכל מגזרי המשק, שזכו במעל 200 פרויקטים מתוך יותר מ-900 שהוגשו השנה, ב-11 קטגוריות שונות. התחרות נערכת במשך חצי שנה, בשני שלבים, ובחירת הזוכים היא על פי שקלול הניקוד שהעניקו 44 שופטים מקצועיים בלתי תלויים. יש לציין שהתחרות מלווה ומבוקרת על ידי ייעוץ משפטי.

בטקס ביום ב' יוענקו גם אותות הצטיינות ל-19 מנמ"רים שנבחרו על ידי ועדת איתור בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, יינתנו תעודות הוקרה למנהלי שיווק בכירים מחברות IT ותוענק תעודת הוקרה למנכ"ל המצטיין של השנה – בשני המקרים על פי בחירת מערכת אנשים ומחשבים.

18 שנים של הוקרה על הצטיינות

טקס מצטייני המחשוב IT Awards נערך זו הפעם ה-18, בשנת ה-41 להיווסדה של קבוצת אנשים ומחשבים. התחרות נחשבת לאירוע המרכזי בעולם ה-IT – במגזרים הפרטי, הציבורי והממשלתי. במהלך השנים זכו בה מעל 2,000 פרויקטים.

גם השנה בלטו בהצטיינותם פרויקטים הקשורים למשבר הקורונה, ו-190 מהם התמודדו בקטגוריה מיוחדת. נתון זה מוכיח את מרכזיותו של ה-IT ואת תרומתו לכך שמרבית מגזרי המשק המשיכו לתפקד גם בתקופת המגפה. שלוש קטגוריות נוספות – טרנספורמציה דיגיטלית, חדשנות ופרויקטי אנליטיקה – מיועדות להערכה לאלה שהביאו את הארגונים לעבוד כרגיל, במידת האפשר, גם בקורונה, ולהמשיך לממש את תוכניות העבודה שלהם בעולמות ה-IT והחדשנות. בארגונים רבים, הפעילות שלהם סייעה להוביל להגברת הביקושים – דווקא בתקופה כלכלית לא קלה.

לצד הענקת האותות יברכו את הזוכים מנכ"לי חברות שעובדות עם ענף ההיי-טק, שהפרויקטים שזכו נעשו בשיתופן.

את הטקס ינחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של הקבוצה, שמנהלת את האירוע המורכב מאז תחילתו, יחד עם צוות הפקה מקצועי. האירוע ייפתח בדברי ברכה של עו"ד אביב אילון, המלווה את התחרות מיומה הראשון, ופרופ' אריאב ייתן, כמדי שנה, את הרצאת הפתיחה.

רוצים להשתתף בטקס ולהביע בעצמכם הערכה למצטיינים? לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים